HK Express寄艙行李價格調整!日韓行李加價/台泰越等地減價

文: 梁穎心
2024.01.15

HK Express今日(1月15日)公布最新寄艙行李收費,日本與韓國的航線寄艙行李加價,以初次預訂價格計算,20kg行李由$290加至$310,貴了$20。不過,其他航點包括台灣、越南、泰國等的寄艙行李費用就輕微下調,以以初次預訂價格計算,20kg行李價格不變,而購買25kg行李則由每程$360減至$350。建議旅客在初次預訂時加購行李,可享高達45%折扣。

HK Express宣布日韓航段的寄艙行李加價,包括東京(成田/ 羽田)/大阪/ 鹿兒島/ 熊本/ 名古屋/高松/ 福岡/ 沖繩/首爾/ 釜山/ 濟州,一共12個航點。

至於台北/ 高雄/ 台中/芽莊/ 峴港/ 河內/曼谷/ 清邁/ 布吉/馬尼拉/寧波共11個航點,寄艙行李收費則輕微下調,最多減$15。

來源:HK Express

同場加映:【著數慳家王】最新影片

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓