係愛呀!撐香港足球40年 《We Have a Dream 我們的港隊》

文: U Magazine
2024.01.17

香港足球代表隊相隔56年,再度亮相亞洲盃決賽周,分組賽首戰1:3敗給阿聯酋。香港fans難免失望,但這時《We Have a Dream 我們的港隊》小編會提醒你陳肇鈞在射入的一球是亞洲盃的第1000個入球,港隊在首戰締造了歷史!係愛呀!係對香港足球嘅愛呀!

愛到寫了一本覆蓋香港足球四十年歷史的書《We Have a Dream 我們的港隊》,邀請到劉榮業、梁帥榮、賴羅球、顧錦輝、張志德、李健和等港足名宿接受訪問。原來背後只是二人組廣告人一毫子和體育記者吳家祺。
二人熱愛香港足球數十年,還要大大聲話畀人知,為港隊寫打氣歌,今次出書更搵到Man僧畫插畫,令更多人加入撐港足的行列。港隊下場分組賽係1月20日對伊朗。

|亞洲盃入球功臣陳肇鈞。

|《We Have a Dream 我們的港隊》內頁:陳肇麒

|李健和,是頗受歡迎的香港足球員。

【Info】
《We Have a Dream 我們的港隊》
作者:吳家祺、一毫子
出版:紅出版
定價:$120
售買點:各大書店有售


(圖:We Have a Dream 我們的港隊、HKFA 中國香港足球總會 Facebook)
======

同場加映:
【藝文Guide】爆紅編劇改編港漫經典《百分百感覺》 Ivy So 演萬人迷 老派愛情非必要

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!