日本Flying Tiger x 名店Red Lobster 龍蝦情人節精品:龍蝦杯、拖鞋

文: U Magazine
2024.01.17

丹麥誕生的北歐雜貨「FLYING TIGER COPENHAGEN」,極具北歐特色設計和配色,而且價格平易近人,所以CP值超高,在日本很多地方都有見到FT的影縱,可見十分受日本人歡迎。今次仲推出龍蝦產品,究竟與即將來臨的情人節有乜關係呢?

============
同場加映:
【家居達人】極速摺衫技巧 懶人必學、超慳空間

============
Flying Tiger最近因為快將情人節,推出多款以龍蝦為主題的情人節新品,懷著「以新的方式享受情人節!」的願望,與擁有悠久龍蝦歷史的海鮮餐廳Red Lobster合作,在歐美,龍蝦經常作為情人節主題出現,因為龍蝦們「終生成雙成對」,今年就以「LOVE x Lobster」為主題,推出以龍蝦為主角的新情人節精品。

鋁氣球 495日圓

龍蝦心型禮 605日圓

DIY龍蝦裝飾 550日圓


拖鞋 1,760日圓

禮品袋  165日圓

龍蝦玩具 715日圓

龍蝦杯 715日圓


戒指套裝  495日圓

紙膠帶 330日圓

撲克牌 660日圓

與擁有悠久龍蝦歷史的海鮮餐廳Red Lobster合作,推出多款以龍蝦為主題的情人節新品。

text/Stephanie
photo/FLYING TIGER COPENHAGEN官網/IG

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓