飛常日誌|郭柏妍長腿搶Fo獲封「腳柏妍」 雙腳瘀晒靠幕後落力補粉還原美腿

文: 羅志宏
2024.01.19

TVB新劇《飛常日誌》昨晚(18日)一集,劇情講到尚偉(馬國明飾)知道下屬可兒(郭柏妍飾)暗戀自己,惟心繫前妻若玲(蔡思貝飾)的尚偉只當可兒是女兒,好友勝祥(徐榮飾)遂出面勸退可兒,但因詞不達意致可兒會錯意兼鬧出連番笑話。而這場在停機坪拍攝的場口,正是Rosita之前在活動上透露中暑的場口。

據知拍攝當日烈日當空,不過基於安全理由,所有人在停機坪上均不能撐傘,結果在烈日當頭硬撐拍攝了數小時的郭柏妍,最終不支暈倒,幸好被送往陰涼處休息後很快回復狀態。

自劇集開播後,郭柏妍的高顏值及美腿一直備受關注,不少網民對郭柏妍的修長美腿洗版式讚歎,並搞笑封她為「腳柏妍」。不過查實郭柏妍美腿背後暗藏不少幕後工作人員的努力,事緣劇集拍攝期間正值台慶,負責表演空中瑜伽的郭柏妍,除了要排練拍劇瘋狂兩邊走,因為苦練空中瑜伽時「美腿」受罪盡是瘀傷,以致返回劇組拍劇時多了不少工序。

郭柏妍受訪時說:「其實練緊嗰時唔知對腳練到瘀晒,因為一路着住長褲,直至返番去拍劇先發現對腳瘀晒,要勞煩化妝同事係咁幫我對腳補妝,同埋因為啲粉搽喺腳好易甩,要辛苦佢哋不斷冚番啲粉上去,真係辛苦晒佢哋,同埋要好多謝攝影師哥哥幫手就機位。」

談到劇中與馬國明有不少對手戲,郭柏妍說:「對上一次合作係《白色強人II》,嗰時佢飾演我嘅醫生,今次我就飾演佢嘅下屬。一開頭對住視帝係幾緊張,同埋我對白好多專業術語好怕會NG,但佢就好好完全冇畀壓力我,仲話:『NG咪嚟過囉』,令我增加咗好多信心,佢真係一個好好嘅前輩。」

今晚(19日)播出一集,曾被封為「魔音芊芊」的郭柏妍將「載譽歸來」上演唱K場口。劇情講述她知道與馬明無望在一起後,被拉去唱K時大唱《逃避你》發洩情緒。昨晚,無綫官方宣傳平台先後釋出不同版本的「芊芊魔音版」《逃避你》,分別有「激昂飆高音版」及「走音樂底純魔音版」等,搞笑的是,當有音樂伴奏時,郭柏妍的「魔音度」大增,不但走音、還嚴重甩拍,配以一眾同場演員的趣怪反眼反應,令場口更添喜感;但當走掉音樂後,郭柏妍的唱功即時變回正常,足證其聲音「可塑度」甚高。

對於要應付唱歌場口,郭柏妍坦言有壓力:「呢場戲除咗唱歌,仲包含一啲情感戲,我喺呢個位反而有壓力,唱歌我都唔太擔心,因為我本身都唔係專業歌手,但都要同大家講定唔好意思先,可能又要傷害到大家耳仔,大家多多包容,我有時間一定會學唱歌!」

同場加映:【著數慳家王】最新影片

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓