口罩小姐|30歲浩南榮升人妻公佈陀B喜訊 IG貼超聲波相:仲有幾個月我哋就見面啦

文: 羅志宏
2024.01.19

ViuTV選美節目《最後一屆口罩小姐選舉》冠軍得主、現年30歲的浩南(鄭伊琪),今日(19日)於IG社交平台上突然公佈陀B喜訊,並貼出BB的超聲波相,透露「感謝小B選擇了我們做你的父母,仲有幾個月我哋就見面啦」,不少網民紛紛留言祝賀。

現年30歲的浩南(鄭伊琪)今日(19日)於IG社交平台上宣佈陀B,分享了一張BB超聲波的照片,更透露已榮升人妻,與老公用手勢拼出心心圖案。浩南配文寫道:「不知不覺成為陳太一段時間,感恩我們一直都像熱戀中的戀人。謝謝陳生一直以來的照顧,讓我可以安心做自己想做的事,亦感謝小B選擇了我們做你的父母,仲有幾個月我哋就見面啦,以後繼續多多指教 。」最後更標籤了「#19weeks6days」,喜迎龍年BB!

 

同場加映:【著數慳家王】最新影片

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓