短褲女港鐵狂鬧男學生「性騷擾」 學生母親現身交待後續 網民力撐後生仔讚情商高

文: 溫藹紅
2024.01.26

港鐵女子狂鬧男學生性騷擾!日前網上瘋傳一段女子激動大罵男學生「性騷擾」的影片,引來全城關注,男學生母親早前現身說法交待後續。事緣一名女子在港鐵候車時疑因「M痛」踎低,豈料被男學生望了一眼後,情緒激動怒轟對方「視姦」性騷擾她,言論令人嘩然,連市民都睇唔過眼,最終報警處理。

男學生母親日前(24日)在社交平台,上載一段兒子在粉嶺站月台向途人解釋的影片,並發文稱,見到兒子「要自己一個人好無助好委屈喊住咁同啲街坊解釋返呢件事,我覺得好慘」,引來大批網民留言力撐。學生母親回應網友時,亦再次交代當日的後續經過:「我去到粉嶺火車站嘅時候,見到(兒子)自己一個人喊住咁同差人解釋返件事,好彩啲差人全部都相信(兒子)冇做過,(兒子)見到我同爸爸個人都定咗好多,最後等咗成九個字」。

她續指,「對方一定要我個仔講對唔住先肯算數」,但她覺得兒子沒有做錯因此「唔肯講」,及後警員亦向該女子解釋沒法要求對方道歉,最後著男學生與家人先行回家休息。

周二(23日)一名女網民上載一段「女子狂鬧男學生性騷擾」的影片,並寫道「有冇專家拆解下性騷擾嘅定義?望下算唔算?」影片長2分19秒,顯示一名女子與同行壯漢,情緒激動地狂鬧一名男學生「性騷擾」她,片段隨後於網上遭瘋傳,引來全城嘩然。

女子經痛踎地遭男學生望一眼 狂轟對方「性騷擾」

片中所見,一名頭染粉色系長髮、穿著短褲的女子情緒激動,以高音聲線不斷怒罵一名男學生,與女子同行的壯碩男伴亦加戰局,兩人「夾攻」圍鬧男生:「望咩啊X樣」、「係咪想性騷擾?報警,依家就報警」、「你睇一眼令我唔舒服!邊間中學?」,及後大聲指「我唔舒服,M痛(經痛),所以踎係地下!你性騷擾我」。

▼影片截圖▼

逼問男生性騷擾定義 女子:「有男朋友,你都敢望?」

期間男學生表現相當冷靜,解釋不果終用自己手機報警,惟女子未有收口,期間更逼問男學生是否知道性騷擾定義。她說道:「你知唔知性騷擾嘅定義係咩?就係你任何行為,任何語言,任何眼神,令到女方覺得唔舒服,被威脅,被攻擊,就係性騷擾!明唔明白?明唔明白?知唔知道?」

▼影片截圖▼

期間男學生勸說女子冷靜,對方仍然極激動,怒斥「被唔禮貌咁望住,你有咩感覺啊」、「一個女仔自己都算,佢有男朋友,你都敢望」?影片拍攝至最終3人共同下車便結束。

▼原帖▼

男學生最終報警處理 市民亦「睇唔過眼幫拖」

拍攝者又表示,「最後我緊係做好市民同幾個睇唔過眼乘客幫拖啦,個細路平安」。另外亦有市民分享後續影片,涉事女子及其男伴,與該男學生在港鐵粉嶺站大堂對峙,女子疑仍未平伏激動情緒,期間欲衝上前與該男學生理論,被男伴阻攔,至於男學生則嘗試向圍觀人士解釋事件因由,並指已就事件報案,待警員到場處理。

▼影片截圖▼

影片隨即引來大批網民關注,大部分網民批評涉事女子過份,「個女人踎低,人地望下就叫性騷擾,咁我一定性騷擾好多人」、「冇啦啦有人踎底咗,正常都會望下乜事睇下有冇嘢幫」,直言「望下都唔得呀,咁不如唔好出街」。對於男學生的不卑不亢應對反應,亦獲不少人讚賞「年青人好冷靜,真係要讚」、「有質素」。

▼網民咁講▼

資料及圖片來源:Facebook@大埔 TAI PO

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!