肥媽公開新年「逗利是」必勝秘技即穩袋6位數?游嘉欣笑言賺夠呢個數退休被諷太天真

文: 黃樂恩
2024.02.09

由肥媽、李家鼎及游嘉欣主持的飲食節目《肥媽李鼎打大佬》即將播出最後3集,今次主題分別是「退而不憂全攻略」、「一團和氣闖年關」。今次除了談及理想退休年齡、公開老一輩「慳錢經」,肥媽更在節目中大爆新年開騷逗利是的必勝秘技,試過一場穩袋高達6位數「利是」,有興趣可入內文睇睇啦!

節目中,三人提到理想退休年齡時卻出現頗大分歧,期間游嘉欣更笑言想40歲左右退休,嚇到肥媽眼都凸:「咁咪即係唔使做?你諗住吊金龜算喇?」隨後又追問她覺得一個月幾多「使費」先夠?當游嘉欣說出一個數字後,肥媽非常愕然並大讚「娶得過」!

之後,肥媽又問游嘉欣「你認為幾多錢先夠退休?」當時游嘉欣天真地說道,「假使我40歲開始唔做嘢,而自己又活到80歲,咁我仲有40年人,我估要400萬?」兩老聽到後都不禁直呼「冇可能」﹗ 豈料游嘉欣反而更愕然地表示:「400萬都唔夠?」

當見識到游嘉欣「數口」有多不濟後,肥媽隨即表示 「食爺飯,著乸衣」(意指靠屋企人),游嘉欣聽完也一臉慚愧地說「都係嘅,同屋企人一齊住使費比較低!」因欠奉錢銀觀念在節目中連番被追擊的游嘉欣,本著「好學」精神向兩老請教大計,肥媽鼎爺即大方分享老一輩的「慳錢經」。肥媽說:「以前阿媽教我哋,一出糧就要買金戒指,幾薄都好。咁到年尾就有12隻,夾埋就可以換隻大啲嘅(戒指)。」而鼎爺則認為最好的儲錢方法就是要識忍手,他說:「例如我鍾意嗰樣嘢,我依家唔夠錢,我就下決心捱多兩組(戲),儲多啲(錢)就買到架喇。」

除了談及講農曆新年傳統、習俗,肥媽還在節目中大爆花生指數極高的新年開騷逗利是秘技,並分享「賭城利是戰衣」,原來她的必勝法是V領設計及兩個胸圍,最豐收一次是一場穩袋高達6位數「利是」,肥媽說:「(兩個胸圍)係用嚟攝籌碼,唔係攝利是!佢哋啲籌碼成5千蚊美金一個,若果唔戴兩個胸圍,有機會跌鬼咗。」

來源:東張西望

【衝出嚟玩】最新影片

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!