飛常日誌|劉穎鏇索爆女神look出場一幕6秒爆紅 大晒語言天分挑戰土耳其話

文: 羅志宏
2024.01.24

TVB劇集《飛常日誌》憑黑絲空姐Look熱爆網的劉穎鏇(Tiffany),其飾演的Karmen上周甫出場已搶盡焦點,日前一集劉穎鏇再晒語言天分!劇情講述Jackie(蔡思貝飾)、Joyce(高海寧飾)欲協助一名土耳其旅客,可惜語言不通,幸好劉穎鏇及時出現並以流利土耳其話為她們解困,楊尚偉(馬國明飾)兩位前任亦於該場正式碰頭。

劉穎鏇早前在直播時坦言該場戲很大挑戰,她說:「今次係第一次接觸土耳其話,拍攝時真係安排咗土耳其人喺現場,佢幫我執正咗好多發音。」在旁的蔡思貝則說:「嗰場戲佢做得好好,同埋都好大壓力,因為佢要演到講得好流暢咁,仲要講一大段嘢,我就好舒服咁喺側邊聽住同睇住。」

劉穎鏇在這一集的出場再搶盡焦點,一身白色淑女Look加上絕美顏值,女人味滿瀉,離場時「6秒行路」更火速爆紅,身材fit到漏。不少觀眾一致認同劉穎鏇的淑女Look一樣省鏡,其索爆女神的形象更獲大讚「真係好靚」、「長腿電眼美若天仙」、「真係好正」、「靚過空姐制服」。

場加映:【衝出嚟玩】最新影片

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓