雀巢煉奶打開驚變焦糖啡色 網民嚇親懷疑變壞?官方咁解釋

文: 溫藹紅
2024.01.26

煉奶變色食唔食得?雀巢罐裝煉奶一向深入民心,不論搽麵包、夾多士抑或沖製飲品都備受喜愛,不過最近就有市民打開家中煉奶,打開發現內裡竟然驚變啡色,並懷疑該罐煉奶已經變質壞掉,官方就如此解釋。

最近有網民透過社交平台發帖分享,指某個早上打開一罐雀巢鷹嘜煉奶,豈料內裡竟變成啡色,形容「好嚇人」、「見到唔敢沖來飲」。樓主及後又再打開另一罐煉奶,但就呈現正常的奶白色,於是詢問廣大網友「咩原因可以變成啡色」 ?

從樓主上傳的相片可見,其中一罐雀巢煉奶已變成焦糖般的啡色,與另一罐奶白色煉奶形成強烈對比,惟樓主強調兩罐煉奶均是同期買來,因而引起討論。

對於有關情況,有網民表示無需太擔心,直言仍然「食得」、「受過熱會變啡色」。根據雀巢官方說法,煉奶會變黃(或啡)完全屬正常現象,主要與1件事有關,而且關罐後亦需妥善儲存

▼雀巢官方解釋▼

有網民指,不時都會遇到已變啡色的煉奶,「我平時整甜品就係咁成罐攞去整焦糖」、「我見未過期飲過,味道有少少燶燶地又冇咁淡反而好飲咗」;亦有網民打趣建議「將兩罐撈勻,再分返開倒返落罐」,顏色便不那麼嚇人。

▼網民留言▼

資料及圖片來源:Facebook@To Kwa Wan 土瓜灣之友雀巢Nestle官網

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓