名牌利是封炒風再現!Hermès龍年利是封最靚?呢個品牌炒至過千蚊

文: 梁穎心
2024.01.31

龍年將至,2月10日就是年初一喇!新年重頭戲點少得兌新鈔、封利是、拜年派利是呢?網上買賣平台Carousell可見不少人放售利是封,大部分為私人銀行或品牌送贈尊貴客戶的限量版利是封。有人轉手愛馬仕2024龍年利是封,開價$300,每個平均$30!

銀行免費「二手利是封」網上熱賣!有價有市!罕有60年代絕版款叫價$888

今年繼續有不少市民在網上轉賣利是封,以私人銀行或投資銀行及奢侈品品牌的利是封居多,銀行利是封開價有高有低,豐儉由人。有人免費送利是封,亦有開價最平$0.5/個有交易,亦有人放售紀念利是封$1000/套,平均每個利是封$100。

恒生私人銀行的財神利是封金光閃閃,見有數人轉手,價格大約$7/個。想送姓氏利是封的朋友,或許要較充裕的資金,約$7.5/個。喜歡收藏利是封的朋友,巴克萊銀行十二生肖收藏版利是封連盒,開價$1000。滙豐私人銀行利是封(16個利是封連利是袋)平均每封$16.75。

對比銀行利是封,奢侈品品牌的利是封索價較進取,不過多數以禮盒形式放售,附有應節禮品。瑞士名錶品牌Audemars Piguet的燙金利是封禮盒(20個利是封連皮製魚虾蟹)開價$1200、Dior 利是封禮盒(10個利是封,附蝴蝶形風箏)要價$1200、YSL利是封$80/10個、Fendi 收藏版利是封(凸紋磁石禮盒連20個利是封)定價$1200、至於Fendi的寶可夢利是封禮盒(20個利是封連紙扇)售$1000。

除了全新利是封,亦有人放售膠利是封,頗有年代感。

來源:Carousell

2024派利是公價|同事、保安派幾多?同事子女都要俾?回禮利是封幾多錢?

同場加映:【今期Chill抵】最新影片

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓