「交換衣櫥」活動助環保減廢 免費入場!以衫換衫迎新年

文: U Magazine
2024.01.31

近年大家都致力為環保出一分力,要環保就要由源頭減廢開始,大家有無試過打開衣櫃,有啲衫放咗喺度好耐都冇著過?咁就不妨放手拎去捐或者交換呢?新年前是大家執走舊衫的日子,大家不妨考慮將舊衫交去「執嘢」。

============
同場加映:
【家居達人】10個輕鬆手洗步驟 羽絨外套清洗Tips

============
香港換物平台「執嘢」舉辦了多次換物會,認為二手衫也有其價值,幫助推動環保之餘,同時減少多餘消費。
「執嘢」會在本周末一連兩日與南豐紗廠合辦「交換衣櫥」活動,鼓勵大家將好少著或者不會再著的衣物「以衫換衫」,建立對環境更友善的二手消費習慣。今次趁新年前舉行2024第一個、今季最後一個Fashion Swap! 滿足同guilt-free地置新裝,預備過好年!

執嘢將與南豐紗廠合辦「交換衣櫥」活動,鼓勵大家「以衫換衫」。

香港換物平台「執嘢」舉辦了多次換物會,反應都非常熱烈。

減少買嘢亦是減廢的好開始。


南豐紗廠冬季交換衣櫥
日期:2024年2月3-4日(星期六及日)
時間:12nn-6pm(5pm停止收衫)
地點:荃灣白田壩街45號The Mills 南豐紗廠 1/F中庭 
接收物品:已清洗和修補無損的男女秋冬衣物、手袋、飾物(鞋履除外)
不接收物品:童裝、夏季衣物、造型服裝、睡衣內衣、節目限定服裝、特定活動或企業的紀念衣物
收費:免費

text/Stephanie
source/執嘢、南豐紗廠IG

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓