港女主動請男友食蛋包飯 慘遭對方用1原因拒絕:唔值呢個價

文: 黃樂恩
2024.02.04

最近有港女在討論區上發文抱怨,指男友原本已答應一起去吃蛋包飯,但對方最後竟因價錢太貴而多次拒絕她,「佢話貴不想食,我話我請,我想去食。佢堅持話,唔值呢個價,叫我畀一個強力理由佢」,隨後二人更因此大吵一場,讓她不禁在網上發文大呻「個重點唔係蛋包飯,我覺得我冇俾你重視」。帖文引發網友熱論,留言正反兩極,即入內文睇睇啦!

日前(28日)於Dcard討論區上,有港女以「只係想食蛋包飯,有冇咁難」為題發文,大呻自己從一頓晚餐中看到男友完全不尊重自己。她在文中提到近期很想吃蛋包飯,於是當日便跟男友提議晚餐一起去吃,當時對方一口答應,並詢問蛋包飯的價錢,但樓主心知男友會嫌貴,於是她並未有多說。

直到夜晚時,男友再次詢問蛋包飯的價錢,而樓主認為是可接受價格範圍,於是便直接回答每份$108,並表示該餐由她請客。但男友聽到後即表示價錢太貴不想食,「佢堅持話,唔值呢個價,叫我俾一個強力理由佢,我話個理由係我想食。」樓主對此感到非常無奈,她直言「我請,我想食,你唔使畀錢只係陪下我,108甚至只係落茶餐廳食個晚市嘅價錢,主要係我想食好耐」,但對方卻一直用貴、「唔值呢個價」作為籍口,最後二人更因此大吵一場,而樓主也懶得和他再爭論下去,於是改口表示不吃了。

這時候男友才意識樓主生氣,連忙表示可以去食,而樓主僅僅表示「冇mood去啦」,卻被男友斥責她小小事就發脾氣,「佢話,要去食蛋包飯嘅人係你,咁我依家話去食啦,話唔去食嘅人又係你,你唔覺得你有問題咩?點解要將件事往大嘅講?」但樓主則認為自已開開心心地叫男友陪食飯,卻不斷被對方在潑冷水,而且對自己更是完全不尊重,「個重點唔係蛋包飯,我覺得我冇畀你重視,我發脾氣先求到你同我去食,你話我將件事扯太大。係我問題。但係我只係要有被重視嘅感覺,都係我錯?」

帖文一出,隨即在網上引起熱議,網友反應兩極,不少人認為男友明明答應樓主,卻因價錢而反口,絲毫不顧及樓主的感受,「又話請又嫌貴,到女朋友不爽,就pua人」、「出街食飯108都話貴?」、「請埋都仲唔肯去,要人發脾氣先喺度話去,仲話返你轉頭,你慘過乞兒」,當中更有網友分析男友在今次事件中的5大錯處,直指他為人小氣又愛面子,而且說話不算話,最重要的是雙方價值觀不同,紛紛勸樓主及早分手。

不過也有網友同意樓主男友說法,認為一份蛋包飯竟要價$108,價錢實在太貴,又在留言中感嘆道:「香港做男人真係慘,有時覺得唔值就係唔值,唔關有冇人請嘅事,都唔想身邊人比咁貴會肉赤」。

來源:photoAC、Dcard

同場加映:【衝出嚟玩】最新影片

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓