美斯無落場|港姐冠軍劉倩婷IG大呻失望 15字爆seed:「表演賽唔係睇美斯表演嘅咩」

文: 羅志宏
2024.02.05

國際邁阿密球場上對戰港隊一項賽事惹來全城熱議,球員美斯最後未有上陣落場,惹來極大爭議聲。現場不少球迷都大表不滿,就連有份到場欣賞賽事的香港小姐冠軍劉倩婷,一樣也在IG社交平台上大呻失望。

2009年香港小姐冠軍劉倩婷繼日前出席晚會活動近距離接觸巨星碧咸,珍貴自拍留念,機會難得。翌日,劉倩婷在大球場繼續捧場支持碧咸和美斯,不過美斯未有落場就令她相當失望。

劉倩婷之後在IG社交平台上發布了一則限時動態,拍攝著球場內入波一剎的精彩時刻,但似乎因為美斯最終未有落場而爆seed,寫下15字大呻失望:「Honestly very disappointing! 表演賽唔係睇美斯表演嘅咩?」

 

同場加映:【香港周圍遊】最新影片

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓