男童當街脫褲小便!險幫旁泊Benz洗車 家長遭網民鬧爆

文: 溫藹紅
2024.02.09

男童當街脫褲小便!有土瓜灣市民目擊一名男童站在路邊,並脫下褲子對準渠口小便,其母親則站在身後未有制止,而男童小便位置的前方正停泊一輛Benz私家車險些「中招」,遭網民責斥行為缺德,引發討論。

早前有土瓜灣街坊透過社交平台群組發帖,指留意到有男童隨地便溺,並上傳一張相片。從相中可見,一名身穿校服的男童站在路邊,脫掉褲子正對著坑渠小便,其母親正站在身後,未有阻止且「等待」男童小便完,樓主不禁留言指「新年前清洗太平地」。

此外,男童小便位置前方停泊了一輛平治私家車,惹來熱議,有網民揶揄指「無洗車已經好畀面」,指童子尿「起碼有對準個渠口」。不過,都有網民認為男童便溺行為無錯,「首先你想要個小朋友急尿,要佢忍?佢而家痾係渠道影響到你」?遭到廣大網民駁斥。

大部分網民狠批「要屙都去後巷屙啦」、「正常都唔會畀周圍痾嘅選項畀小朋友」,認為此舉屬個人是否具羞辱心問題,怒指附近店舖林立,「買杯野飲用個廁所都忍唔到」?

▼網民留言▼

資料及圖片來源:Facebook@To Kwa Wan 土瓜灣之友

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓