7-11梅菜扣肉叮叮飯爆紅!同蓮香樓合作獲讚足料網民:算好出色

文: 溫藹紅
2024.02.09

7-11梅菜扣肉飯爆紅!近期香港便利店一款叮叮飯備受歡迎,本地懷舊粵式茶樓「蓮香樓」早前與7仔合作,推出梅菜扣肉飯,並於網上各群組獲不少食客大推「好食」,除了價錢合理,其份量足料亦獲激讚,認為在叮叮飯界而言「算好出色」!

便利店不時推出自家製叮叮飯,向來是不少懶人「醫肚」之選。最近7-11便利店梅菜扣肉飯就意外地爆紅,有不少網民透過社交平台群組發帖狂讚好食,部分更作出詳細評價,有港人表示平日甚少食叮叮飯,但今次卻令她大感有水準,「梅菜份量好足料,豬肉份量有6、7嚿都唔少,梅菜同豬肉兩樣都好夠味,啲飯都唔差」,形容「撈埋一齊食好正」。

從相中所見,該款梅菜扣肉叮叮飯是由7-Select與「蓮香樓」合作製作推出,打開可見為數不少的扣肉整齊鋪在一堆梅菜上,飯菜均設隔格分離,驟看梅菜份量與白飯比例接近,每盒售價$32。有網民表示「其實味道真係唔錯」,但認為略嫌飯量及肉量較少,直言食量大可能未必夠飽,惟「以30幾蚊黎講係好足料」。

有網民亦指,扣肉肥瘦比例勻稱, 但指出7-Select未與蓮香樓合作之前亦曾推出同款叮叮飯,認為「以前啲肉油啲淋啲,整個汁濃味啲,飯又一粒粒」,不過叮叮飯而言,不少人認為「呢個係最出色」,部分更指「已經食過幾次」,大家不妨留意一下!

 

▼網民留言▼

資料及圖片來源:Facebook@香港茶餐廳及美食關注組Facebook@香港茶餐廳及美食關注組

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓