大埔富亨邨新年裝飾惹不安?夜晚亮燈極陰森街坊:激似鬼節

文: 溫藹紅
2024.02.07

大埔屋邨新年裝飾惹驚嚇?農曆新年將至,不少地方作新年佈置增添節日氣氛,然而部分設計反惹人「不安」,近日有大埔富亨邨居民就發現,屋邨的新年裝飾相當詭異,夜間亮燈時更顯恐怖,有街坊感共鳴直言以為過緊「鬼節」。

近日各地區均設置不同的新年佈置,例如屯門市廣場新年汽球巨龍華都商場新年飛龍等,都吸引不少市民特意前往打卡,至於大埔區今年都有吸睛佈置,不過美觀興否就見仁見智,有街坊更加反映「好恐怖」。

有網民早前透過社交平台群組發帖,分享大埔富亨邨今年的新年佈置,並上傳2張相片,留言指「本身已經唔靚,仲要加啲咁嘅光」。從相中所見,邨內設置了一個新年「打卡」裝置,中間放了一個印上「萬事勝意 身體健康」大字的巨型字牌,左右兩邊分別擺放一隻巨型醒獅公仔,夜晚時間裝置會亮燈,惟整體氣氛相當詭異,樓主更指醒獅「好有牛頭馬面feel」。

相片惹來不少居民留言吐槽,有網民直言「恐怖」、「似7月」;有人更笑言「第幾層地獄」、「頭先落車都嚇一嚇」,認為猶如過鬼節,認為唔整好過整。翻查富亨邨過往的節日佈置,包括聖誕節、中秋節等裝飾,例如爬牆聖誕老人、巨型吹氣兔仔坐簷篷、巨型月亮等都頗花心思,惟今年居民對是次新年佈置似乎未太滿意。

▼富亨邨過往經典節日佈置▼

▼網民留言▼

資料及圖片來源:Facebook@Tai Po · Fu Heng 大埔 · 富亨Facebook@何偉霖網上工作室 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓