丸龜分店宣布結業!1個原因執笠全港剩9分店 街坊曝疑因1個問題惹禍

文: 溫藹紅
2024.02.07

丸龜分店宣布結業!丸亀製麵黃埔分店近日宣布將結業,透露因租約期滿,店舖將於本周五(9日)結束營業,日後全港僅剩9間分店,不過大部分街坊似乎未感可惜,反而大曝該分店疑長期因為1個問題,導致居民無意幫襯。

日本正宗讚岐烏冬專賣店「丸亀製麵」,自2012年起來港開設分店後,持續備受港人歡迎,尤其是無需「返鄉下」都可以食到正宗日式烏東;及後日本「丸龜製麵」母企東利分別於2017年5月中及12月初,更全面收購「譚仔雲南米線」及「譚仔三哥米線」,就更為港人熟悉。最近丸亀製麵就宣布,其黃埔分店將結業。

早前有市民留意到,位於黃埔天地百合苑商場的丸亀製麵分店,已貼出告示指「租約期滿」,將於今年2月9日結束營業,引來街坊討論。

不少黃埔街坊留言,認為該店「做唔住」的最大原因,或因區內出名老鼠多而受影響,部分人均指曾在店內見過老鼠。有網民表示,「見過米奇從天而降,之後冇再去」、「我小朋友見到大大隻米奇係地度行過仲睇住佢爬上天花,嚇到我地兩母女大叫」,亦有人指「有一次堂食,食食下見到地下有老鼠行過」,嚇到不敢再食。

▼網民曝衞生情況惹慮▼

 

除了衞生問題,不少網民認為該舖位疑是「死場」位,可以維持至今已是奇蹟。

▼網民留言▼

 

丸亀製麵 詳情

地址:紅磡黃埔天地百合苑商場(第9期)地下G10號舖
營業時間:11:30 - 22:00
電話:2868 5506

資料及圖片來源:Facebook@黃埔好東西、HKET圖片庫

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓