2024風生水起|陳瀅被指是葉念琛最合拍的「真命天女」 麥玲玲列三大名字部首中到應一應

文: 羅志宏
2024.02.14

TVB風水賀年節目《2024風生水起》由薛家燕、陳懿德、許文軒及徐文浩擔任主持,日前一集邀來著名堪輿學家麥玲玲作客,在主題環節「龍年開運搵師傅」邀來導演葉念琛、蔣家旻擔任嘉賓,節目中談到「誰是葉念琛真命天女?」時,呢位女神就似乎中到應一應!

玲玲師傅直指葉導面相旺老闆:「你個命係好旺老闆,老闆搵佢做嘢,由小公司變大公司!」玲玲師傅更教大家睇旺老闆面相,耳頭形狀是關鍵所在。之後,玲玲師傅又批葉念琛命格利金,適合音樂相關的工作,不禁令葉導笑言:「即係我要出道啦,等《中年好聲音》第三季啦,我唔好意思話去《聲夢》!」

接著,玲玲師傅再指名字部首是「阝」、「金」及「氵」的藝人與葉念琛最為合拍,而藝人「陳瀅」更被開玩笑稱是他的「真命天女」,葉念琛亦打趣笑道日後作品可不斷找陳瀅演出。

 

 

同場加映:【衝出嚟玩】最新影片

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!