港人曬負$1電費單稱19年至今未交過電費?網友一睇張單:青衣林超英

文: 黃樂恩
2024.02.09

近日有青衣街坊在社交平台曬圖,原來他從2019年至今未就沒有交過電費,其中電費補貼金額達$7千多元,引發網友熱烈關注。不少網友看後也驚呼「難以想像」,紛紛留言請教樓主慳電方法,當中更有網友笑稱,「我第一下係諗到你屋企家徒四壁」、「唔通用手洗衫」、「玩到咁大,屋企連雪櫃都唔用」。

該名網友在Facebook群組「青衣街坊吹水會」發帖,他上傳了一張電費單的照片,並配文寫道「努力下去,一九年至今未交過電費。」從照片見到,樓主該期用電量為293度,電費金額則為-$1,則毋須付款。其中下方「政府電費紓緩 / 補貼摘要」一欄,則寫著「由2019起,貴戶已獲電費補貼:$7,690, 上次餘額492.89,今次補貼260,扣減電費-337.63,補貼餘額415.26」。

不少網友看後深表佩服,不禁直呼「難以想像」、「勁過林超英」,並留言請教樓主慳電方法,「教下大家點可以無電費水費」、「樓主長期唔係屋企?」、「1人?唔開燈,唔煲水,唔煮食,唔開風扇…」。另外,也有許多網友笑稱,「(應該連)風扇都冇開」、「青衣林超英」、「玩到咁大,屋企連雪櫃都唔用」、「冇可能1蚊都唔洗交」。

樓主亦有對此回應,表示自己是長期病患、一人獨居,指家中無冷氣,全屋都是使用慳電膽,平均一星期洗一次衫,由於他平常少看電視電腦,只有冬天時會為家中愛開暖毯,故用電度並不高,加上有政府電費補貼,所以近年都不用繳交電費就。

來源:FB@青衣街坊吹水會

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!