「我講嘢大聲唔代表我冇禮貌!」 林嶺東小型回顧 重溫發哥拉二胡 等經典場面

文: U Magazine
2024.02.14

外出拜年有無遇見發哥?無唔緊要,可以去戲院碰運氣。下周起,MCL院綫將會舉行「林嶺東風雲三部曲」小型回顧,放映《監獄風雲》、《龍虎風雲》、《學校風雲》三部林嶺東經典。

《監獄風雲》的鍾天正是周潤發的經典角色,經典對白「我講嘢大聲唔代表我冇禮貌!」、「童子軍跳彈床」,發哥更會拉二胡唱「人生於世上有幾個知己」,經典場面於監獄大戰,咬掉獄警耳朵,還有牆上那句「忍一時 風平浪靜,退一步 海闊天空」,全部是後無來者。《龍虎風雲》的高秋亦是發哥另一個經典角色。

【Info】

林嶺東風雲三部曲

日期:2月24日起

地點:MCL院線

門票:$80

詳情及訂票:https://shorturl.at/kAQ03

======

同場加映:
【藝文Guide】方丈尋根記 新春限定影像版  劉以達X音樂X電影 X 音樂會

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓