74歲劉松仁宣布「收山」不再拍劇兼拍戲 曾與楊茜堯拍吻戲被咬住下唇成經典

文: 羅志宏
2024.02.16

由劉松仁(松哥)執導及創作、杜琪峯共同策劃的音樂劇《利瑪竇》,繼2019年首度公演後,因遇上疫情延至今年再度原班人馬演出。日前劉松仁聯同男主角王梓軒接受無綫娛樂新聞台《StarTalk》訪問,大談籌備音樂劇點滴,松哥親揭不再與杜琪峯合作真相,更揚言「收山」不再拍劇兼拍戲。

劉松仁指原本無意製作音樂劇,但因與主導《利瑪竇》的恩神父深交多年、才幫忙完成對方心願,神推鬼擁下更成為導演。談到音樂劇找來杜琪峯共同策劃,松哥感激對方(杜琪峯)無限量支持:「佢話『松仔,難得你呢個年紀仲搵到樣嘢覺得要做,我無限量支持你』,譬如我哋請教佢有關預算嘅嘢,佢會用拍戲經驗嚟畀意見。」

劉松仁曾擔正杜琪峯首部電影《碧水寒山奪命金》男主角,之後亦參演過對方數部90年代作品,二人最後合作作品為1996年電影《十萬火急》。談到之後沒有再與杜琪峯合作,松哥親揭箇中真相:「佢(杜琪峯)話:『松仔,知唔知點解唔搵你拍戲,因為唔想冇咗個朋友』。如果我哋兩個合作,可能真係嗌交。」

劉松仁為專心籌備音樂劇,已有一段日子沒有亮相幕前,松哥坦言當上導演後已沒有演戲欲望,並揚言「收山」不再拍劇兼拍戲。談到近年傳中風身體狀況欠佳,松哥坦然面對生老病死,並指無論任何階段都應要活得精彩:「病都要精彩,死都要瀟灑,我希望人哋講我病咗係點樣面對,呢樣先係最緊要。」

劉松仁近年最令觀眾印象深刻的劇集作品正是2012年的台慶劇《名媛望族》,當年劇中劉松仁與楊怡這一對相差30年,父女戀更被網民指有「亂倫」感覺,其中一場吻戲,由劉松仁被楊怡咬住下唇的一幕,有網民甚至睇到起晒雞皮。

 

同場加映:【今期Chill抵】最新影片

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

【搶先送❗】Rollink可摺疊行李箱🧳!

↓ 全球最薄!免費成為全港首批用家 ↓

↓ 全球最薄!免費成為全港首批用家 ↓