張曦雯激罕公開放閃冧爆混血男友 情人節Po日落餘暉靚相寫6字晒幸福

文: 羅志宏
2024.02.17

TVB一線花旦張曦雯(Kelly)與加拿大混血男友拍拖數年,近年甜蜜同居中,感情一直非常穩定。向來鮮有放閃的張曦雯日前適逢2月14日情人節,也激罕公開放閃,在IG社交平台上Po日落餘暉靚相,更寫6字冧爆男友,認真幸福!

張曦雯日前在情人節於IG社交平台上分享了一輯日落餘暉的靚相,靚人襯靚景,畫面美不勝收。相片所見,張曦雯在海堤岸邊大擺多個甫士,一身白色的性感裝束,一抹低胸設計突出了她曼妙的身段。張曦雯先是簡單配文寫道:「Happy Valentine’s Day(情人節快樂)」,之後再在限時動態上寫6字冧到爆,「Photos by the most patient man」,並標籤男友的帳戶放閃!

張曦雯曾在節目罕有開腔大爆與男友的戀愛生活細節,更自爆求愛過程,原來是Kelly主動出擊邂逅男友。在酒吧相識的兩人由於一見鍾情,初期便確定對方是自己的理想型,於是張曦雯努力「發功」,不但會主動發信息給對方,甚至在男友Mark出現地點假裝巧遇,邂逅猶似美劇劇情,相當有心思。張曦雯更講到兩人一直兜兜轉轉,多年後才把握時機,將關係升級成為男女朋友,並甜蜜同居中,如今一直堅持不婚主義。

 

同場加映:【著數慳家王】最新影片

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓