39歲楊潮凱宣布太太有喜陀龍B 貼超聲波相報喜:我哋又做爸爸媽媽喇

文: 羅志宏
2024.02.19

藝人楊潮凱宣布太太有喜,報喜再做爸爸!現年39歲的楊潮凱是圈中出名的「愛妻號」,於2013年與拍拖11年的圈外女友結婚;2018年,楊太太誕下女兒Catharine,二人榮升父母,不時大晒溫馨家庭照,幸福滿瀉。

今日(19日),楊潮凱在IG社交平台上分享了一張超聲波相片,宣布太太再度有喜,,寫道:「唔知係唔係每一個女孩子都有想做家姐嘅願望,我好記得每一年CatharineBB生日都會同我地講,佢好想要個細佬或者妹妹,唔知係咪吸引力法則呢?今年終於俾佢恨到喇!」

 

楊潮凱難掩再做爸爸的興奮:「我正式宣布:我地又做爸爸媽媽喇!CatharineBB做家姐喇!辛苦你喇老婆,我會永遠愛你 I LOVE YOU」又hashtag「#楊生楊太楊小姐 #CatharineBB #家姐仔 #我相信CatharineBB會係個好家姐」,幸福之情溢於言表。

 

同場加映:【香港周圍遊】最新影片

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓