連詩雅親自回應追「龍B」坐2望4 婚後爆料老公陳家樂真實想法

文: 羅志宏
2024.02.20

踏入甲辰龍年,J2(82台)推出全新風水命理節目《2024開運救兵》,昨晚(19日)一集主題是「生仔攻略」,嘉賓是連詩雅(Shiga)。去年4月Shiga跟陳家樂拉埋天窗,早前她主持J2《因為愛情》節目時提到「少時曾想過生4個,現在兩個就夠數」。隨住龍年效應,加上「有仔趁嫩生」傳統,Shiga特意請教幾位師傅,玄學命理上的生仔攻略。

節目中Shiga接受主持Jojo訪問時被問到追「龍B」一事,她說︰「結咗婚之後好多人關心我哋幾時會生小朋友。我哋都覺得隨緣,雖然我真係好鍾意小朋友。」她爆料話老公陳家樂聲言「啱啱先結婚,好似未拍夠拖喎」,所以並不太急,但學定生仔攻略依然無壞。

「地運風水師」Depp師傅算出今年西南方喜事多大利生小朋友,他說︰「香港係薄扶林一帶、外國可以揀泰國。」還未說完 Jojo再次發揮每事問本色︰「去呢啲地方係行吖?定要做啲乜嘢?深山野嶺……」

面對質疑Depp師傅好整以暇補充︰「我哋目標係生仔,就專注做『生仔』嘅嘢,酒店房閂埋門都可以,唔使一定露營。」Depp師傅再根據數字磁場1、3、4同9月配合每晚9至11點,計出這段時間都旺Shiga生小朋友。 

此外,「女巫公主」慧慧師傅指導Shiga進行了「種雞蛋小魔法」,儀式來源自非洲部落,藉相關含意的物件改變磁場。因為Shiga希望生一子一女,所以分別為兩只雞蛋,縛上分別代表別男、女的粉藍及粉紅絲帶,用泥埋在盤裏,便大功告成。

 

同場加映:【香港周圍遊】最新影片

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!