急症室輪候|邊間公立醫院輪候時間最快?病人苦等逾10小時寧去呢度睇病

文: 溫藹紅
2024.02.23

本港急症室輪候時間向來惹人詬病。過去農曆新年假期,公立醫院急症室繼續逼爆,病人需苦等最少8小時,其中屯門醫院更成為眾矢之的,有街坊睇醫生兼取藥前後花達11小時,實在誇張,反之有公院就僅輪候約1小時,有網民就直言,寧願去1間急症室睇醫生?

香港公營醫療系統人手短缺情況持續,部分市區的公立醫院急症室長期爆滿。醫管局指出,在過去年三十至初九農曆新年期間,有超過53,000人前往各公立醫院急症室求診,較去年同期增加27%,其中有市民就分享屯門醫院的情況,指初八(17日)期間,留意到急症室輪候時間超過8小時,縱使已非新鮮事,不過都引起一眾街坊討論。

有街坊就留言分享自己新年期間,去屯門醫院睇急症的「慘況」。

▼屯門街坊苦訴慘況▼

有人表示,年初一凌晨時分不幸撞車,「我成身血加骨折,等咗8個鐘頭先有得睇」,獲大批網民同情,直言「癡X線」;亦有居民指過年前曾去屯醫排急症,「排了9個鐘見醫生,等洗傷口又等了1個鐘,等攞藥和交費又1個鐘」,前後等待的時間足足花上11小時。

長州醫院急症室僅排約1小時 輪候時間全港最短 

反之,有1間公立醫院急症室僅輪候時間非常短,與屯門醫院及其他醫院形成強烈對比。根據醫管局初八(17日)及今日(23日)截至上午11時45分的系統資料顯示,長州醫院急症室僅需輪候大約1小時。

據官方系統資料,截至目前,屯門醫院、瑪嘉烈醫院、威爾斯親王醫院、雅麗氏何妙齡那打素醫院、廣華醫院及東區尤德夫人那打素醫院,均需輪候超過8小時,最新情況可留意全港18間公立醫院急症室輪候時間一覽

長州醫院

有市民認為急症室長期迫爆,全因現時有部分人患有傷風感冒都選擇急症,加上醫院人手不足所致,而且屯門區人口甚多,直言「唔想等其實可以去長洲醫院,長期少於1小時」,更嘲諷道「可能真係入長洲睇完出嚟,屯醫都未輪到」、「等咁耐寧願入長洲睇」。

▼網民咁講▼

資料及圖片來源:Facebook@真.屯門友、HKET圖片庫、醫院管理局

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!