觀塘駿運士多3月尾結業!正另覓舖位重開!觀塘打工仔最愛$10/8粒燒賣

文: 黎穎琛
2024.03.28

相信觀塘區打工仔對「駿運士多」這個名字都不陌生,$10/8粒性價比高的燒賣是不少打工仔早餐之選,近日網上有傳「駿運士多」將會結業,記者到訪「駿運士多」查詢,證實將於3月下旬結業,同時亦在另覓舖位重開!

即刻去片

喜歡吃燒賣的朋友可能也聽過「駿運士多」這間小食店,近日網上有傳「駿運士多」將會結業,記者今日(2月28日)到訪「駿運士多」查詢,證實店舖將於3月下旬結業,同時亦在另覓舖位重開,記者當日約下午1時半到訪,適逢午餐時段見到有不少人排隊,大概排了5分鐘才買到豬肉燒賣,可惜魚肉燒賣因缺貨未能一試,店主更指要後日才有貨,可見燒賣人氣極高!

觀塘人氣小食店「駿運士多」以$10/8粒性價比高又好食的魚肉及豬肉燒賣打出名堂,深受區內打工仔歡迎,是不少打工仔的早餐之選,因此早餐時間更會大排長龍,平日多數下午3點已賣光魚肉燒賣,相信不少打工仔都希望「駿運士多」可以早日覓得舖位重開,繼續食到大件夾抵食的燒賣!

 

駿運士多 

營業時間:星期一至六 7am-3pm;

星期日 休息 

地址:觀塘駿業街60號地下

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓