30歲TVB小花蘇可欣離巢後轉投新公司!IG曝最新動向疑重投航空業發展

文: 羅志宏
2024.03.23

現年30歲的前TVB無綫娛樂新聞台主持蘇可欣(Eunice)離巢後重投航空業發展!蘇可欣於今年2月底在IG社交平台上發文公布離巢消息,寫明「呢個世界好大 我想去望下」、「我哋換個地方再見」,圈中好友陳詩欣、駱胤鳴、吳紫韻留言恭喜時,蘇可欣的回覆亦進一步證實離巢消息,並將重投老本行做空姐。

蘇可欣日前在IG限時動態上發布最新動向,透露將重投航空業老本行,並貼出了一張去到香港航空訓練大樓(Hong Kong Airlines Training Centre)的照片,寫道:「終於唔係因為交sick leave返嚟」,似是已轉投新公司,重啟航空行業工作。


TVB小花蘇可欣早前在IG社交平台上撰寫長文,寫道:「呢個世界好大 我想去望下,當初離開香港航空嘅時候,有同事問我值得嗎?一轉眼將近八年時間,喺TVB既日子令我見識很多,學懂很多,係時候翻開新嘅篇章向前走。我一直深信我是幸運的。誤打誤撞走上了當主播司儀嘅路,我好感激娛樂新聞台帶比我嘅一切,係呢個温室嘅時間,快樂時刻佔絕大多數。我會懷念跟你們在大房的歡樂時光。」

蘇可欣感恩加入公司8年遇到的人與事,續稱:「多謝我經理人雲妮,湊左我八年時間,我知道非常唔容易。因為我絕對講唔上係一個聽話嘅女仔,比起話好 我更加多時間都講緊唔好,咁多年嚟辛苦你了。對於我嘅所有,佢比我更加上心。佢成日同我講「我希望你上台好好睇睇」,所以無論大大小小嘅活動,佢都會替我安排很多。私下嘅我其實唔擅長同人溝通,呢個時候佢總會陪伴我左右代我說話,當然有時佢都會做幕後推手令我防不勝防,但係我都會由心底去感激你,咁多年高高低低感恩有你陪伴。多謝一眾台前幕後嘅同事,一齊共事嘅時光會長留我腦海之中。」欣亦分別以「你要加油呀Eunice」、「跟上你同Tam了(離巢)」、「❤」回覆,進一步證實了離巢TVB的消息。

現年30歲的蘇可欣(Eunice)曾參與2016香港小姐競選並躋身20強,參選港姐前曾任職了兩年半空姐,入行後代表作品有《3日2夜》及無綫娛樂新聞台主持工作,參與劇集有《愛‧回家之開心速遞》、《十八年後的終極告白》、《愛.回家之開心速遞》及《飛常日誌》等,現與TVB合將剩下不足一年的她,亦已逐漸減少幕前工作。

問到蘇可欣當初為何投身空姐行列,她笑言是受無綫經典劇《衝上雲霄》啟發:「好老套地真係因為《衝上雲霄》而想做空姐,應該話佢係呢個職業夢嘅種子。到有一次好偶然見到個女仔著住空姐制服加大褸,好有氣質好端莊咁,令我更立志要加入呢個行業。」於2014年加入空姐行列的蘇可欣,於2年半後毅然離職,並笑言當年參選港姐時只是想「Take個Break」,沒想到之後很快便決定轉行。

 

 

同場加映:【衝出嚟玩】最新影片

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓