造星Nathan風波|ViuTV藝人陳俞希力撐陳蕾被網民炮轟 疑似Jessie親屬友人親身回應

文: 李國樑
2024.03.07

造星Nathan風波|《陳蕾演唱會 2024 念》早前圓滿結束,陳蕾首個紅館演唱會狀態大勇,惟期間因為演唱會邀請造星學員Nathan上台表演引發爭議,事後陳蕾受訪亦無懼負評,指自己「比想像中更強大」昨日(6日)ViuTV藝人陳俞希發文力撐陳蕾,不過則引來一眾網民炮轟,更有疑似Jessie親屬友人留言?

造星Nathan風波|事發帖文

ViuTV藝人陳俞希昨日(6日)於個人社交平台發文,表示︰「陳蕾內心的強大令我非常佩服」,引用陳蕾受訪的內容大讚陳蕾好有型。惟帖文一出馬上引發網民炮轟,亦有網民力撐︰「如果下下連唔識嘅人都要理,會很累的」,最後更有疑似Jessie親屬友人留言。

▼即睇網民留言▼

▼疑似Jessie親屬友人回應▼

造星Nathan風波|陳蕾回應

陳蕾於演唱會尾場之後接受傳媒採訪,指當時未落實演唱會,拍攝《伸縮自如的愛》MV時閒談分享成為造星導師的原因,陳蕾透露當時原因為希望增加曝光度從而令紅館演出申請更容易,當時就許下承諾申請成功的話就會帶Kim,Tiger,Nathan,亨仔四人上台,到成功申請時就決定「找數」。面對Nathan爭議,陳蕾表示︰「我自己就覺得咁樣有唔好嘅睇法或者係對我有唔好嘅聲音我都無可避免。」更表示︰「我自己知道佢(Nathan)係一個點樣嘅男仔就得嗱。」亦指知道Nathan的爭議有很大迴響,但表示自己「在意真實係我身邊嘅人嘅感受,多過外界我唔認識嘅面孔聲音較多。」補充自己希望讓身邊真實存在的人知道「我會兌現承諾,我希望會身體力行,話比你地知,如果我當你係朋友我就會用一個好大力嘅方式去表達我嘅支持丶祝福丶關懷同擁抱。陳蕾再解釋指︰「佢(Nathan)其實係好顧及別人感受嘅人,佢第一時間就係怕影響到我,咁我當時就覺得,我覺得唔緊要。」並指自己只是再問Nathan︰「你想唔想?你有冇呢個勇氣,如果你Ready就唔洗擔心影響到我,蕾老師比你想像中更加強大。」

同場加映:【衝出嚟玩】最新影片

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓