戴住VR眼罩演戲 英國劇場大師Tim Crouch

文: U Magazine
2024.03.08

英國劇場人Tim Crouch集編、導、演於一身,每個演出都給觀眾驚喜。今次來港的《狗樣的真相》用上VR Headset,但需要戴上Headset的卻不是觀眾,而是Tim Crouch本人。他一人在台上就讓你看到兩個演出,一個是《李爾王》,一個是極富棟篤笑元素的獨腳戲。

VR睇劇得唔得?這是近年劇場發展其中一個探索方向。看Tim Crouch情願自己戴,亦不讓觀眾戴上就知,在他的戲劇理念而言,係「唔得」或者「未得」嘅。而他亦不是全劇戴着VR裝置演出,VR主要是讓我們和《李爾王》的世界連結。Tim Crouch確信,觀眾和創作人更需要的是想像力.

【Info】
第52 屆香港藝術節
《狗樣的真相》
日期:3月6至9日,8:15pm
地點:尖沙咀香港文化中心劇場
票價:$380、$260
詳情:https://t.ly/NFYYS

======

同場加映:
【藝文Guide】戴住VR眼罩演戲 英國劇場大師Tim Crouch

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓