柯煒林雪橇犬大坑掙脫甩繩走失 天后巴士站曾現蹤影擔心跑出馬路

文: 余美鳳
2024.03.11

充滿愛心嘅演員柯煒林上年領養一隻雪橇犬Reef,不時都同粉絲分享同狗狗嘅溫馨時光,當Reef係仔仔一樣錫到佢燶,不過今日柯煒林同Reef散步時Reef於大坑走失,柯煒林仍四處尋找。

 


Reef係柯煒林在去年8月領養嘅雪橇犬,現時4歲,柯煒林指當時Reef掙脫狗繩,從火龍徑跑向天后。據知Reef走失時有配戴胸帶及着上黑色雨褸,後來有人目擊狗狗於維園外電車路,跑向巴士站,但佢到場時冇發現狗狗蹤影。柯煒林表示現時非常擔心,指狗狗好大機會走出馬路,非常危險。

同場加映: 娛樂 • Gi-Force演唱會補場|炎明熹大學成績表比預期中理想 投入工作未Feel到有追求者

更新:柯煒林喺約下午4:30於已在維園尋回狗狗Reef,柯煒林出POST多謝熱心市民幫忙四處找尋。

柯煒林首次參演的電影長片是《點五步》飾演「牛屎」一角,其後陸續參演不少港台電視及ViuTV的劇集,例如在ViuTV的《回憶備份》中一人分飾六角,展露精嶄演技。2020年,於ViuTV大熱的電視劇《二月廿九》飾演Jonathan,劇中多場哭戲打動觀眾情緒;又在Dear Jane的《銀河修理員》MV中出演男主角陳樂,開始廣為觀眾熟悉。同年,憑電影《濁水漂流》中「木仔」一角入圍台灣第58屆金馬獎最佳男配角.,他亦憑此電影獲得第40屆香港電影金像獎最佳新演員與最佳男配角的提名。

愛回家丨Terry驚見大小姐紅到韓國出薯片? ​​​​​網友笑「尋寶圖」新產品:係龍力蓮味!

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓