婆媳同住|港男欲買樓婚後搬走 媽媽不捨要求同住 網民建議1招解決兩難局面

文: 程家健
2024.03.17

搬還是不搬?一名港男最近打算趁著樓市「撤辣」買樓,準備結婚後搬出去住,未料母親得知後萬分失落,希望兒子婚後繼續同住,惟女友早已對婆媳同住「落閘」,令他陷於兩難局面,網民就建議一個折衷方案解決兩難局面。

同場加映:

管家王|190呎納米樓變出19個收納位 擺2個衣櫃再放床3招增空間感

該名男網民日前(4日)在「香港討論區」中發文,表示政府宣布「撤辣」、買樓毋須再付印花稅,加上樓價已大幅回落,令他有意買樓置業,打算作為結婚愛巢,「第時結婚都有層樓揸住」。未料事主告知母親後,對方隨即表現失落,明言從來沒想過他會搬走,一心以為他結婚後都會繼續同住。

不過,事主指女友早已表明婚後不會跟奶奶同住,而他亦同意,如今令他左右做人難,

「諗買樓自己搬出嚟住,阿媽好大反應。相處好同住難,加上我唔住(想)做夾心飯喺中間。但估唔到我阿媽係想同我住,呢樣我真係唔知點好,我又唔想太傷佢心,可以點做好?」

網民:只能選太太 VS 最多買附近

有網民看到帖文後,認為妻子才是陪伴一生的人,如必須要選擇定是選妻子,否則將來恐會造成更多傷害;有人則認為難以勉強讓婆媳同住,建議事主買樓住近母親,方便閒時探望和吃飯以作「彌補」。

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓