布志綸提「抄襲疑雲」向網民宣戰 MR.舊隊友暗寸刷存:真心戇X

文: 余美鳳
2024.03.13

樂隊Mr.嘅歌曲曾捲入「抄襲疑雲」,鬧得沸沸揚揚,仲係令Mr.人氣大不如前嘅其大一個主因。上個月尾Mr.主音布志綸(Alan)單飛推出新歌,日前Alan竟然喺社交平台提起抄襲事件「引戰」,而佢嘅兩位舊隊友都加入「戰團」,不過槍頭就係向住Alan,令當年嘅不各傳聞更加似層層,引到唔少網民食花生。

Alan上月29日推出新歌《霍金預言書》,連日都有喺社交平台出Post宣傳, 日前佢突然出Post引戰,留言:「連登(論壇)呢排有少少質素下降,我出咗新歌都未搵到我抄邊首,有點失望。」言論立即引起網民討論,唔少人表示唔係佢出呢個「寸嘴」帖文都唔知佢出新歌,指佢「逆向」宣傳成功咗:「今次好明顯係想宣傳自己出咗新歌。」;亦有人指出當年提出Mr.歌曲涉嫌抄襲嘅係舊登(高登),而唔係連登。

同場加映:Gi-Force演唱會補場|炎明熹大學成績表比預期中理想 投入工作未Feel到有追求者

當年Mr.歌曲《Mr.Tam》被指抄襲美國著名搖滾樂隊Bon Jovi嘅歌曲《It's my life》,之後Mr.都有唔少作品被指同外國以及內地樂隊作品旋律相似,其中《假使》、《零時起哄》、《搖擺》以及《感動》都牽涉其中。當時Alan否認抄歌,並表示會繼續「做好音樂」,但Mr.人氣唔多唔少都有受到影響。

然而今次Alan「寸嘴」事件最爆都係佢嘅舊隊友出嚟「補刀」,譚傑明(MJ)喺自己社交平台留言:「風趣幽默呢啲嘢真係要識得拿捏,如果唔係真係幾叻都冇用,好易變咗真心戇X。好似我呢啲冇咩才華嘅人咪好地地自己追夢囉,唔使下下講嘢都要擲地有聲嘅。BTW,紋身搵我啦各位,咩Style都OK,歡迎查詢。」而另一舊隊友黎澤恩(Ronny)就喺MJ下面留言:「有人問我,我便會講,但是無人來。存在感嘅嘢你唔識㗎喇,你就當我係浮誇啦。」

 

 

Mr.五子現時各散東西,各有各發展下Alan少有同其他隊友接觸,似乎早已產生隔閡。Mr.其實多年嚟都屢傳不和,雖然曾三度於紅館開騷,但後勁不繼,先係爆出成員同環球不咬弦,隊員之間鬧分歧,促使樂隊於2016年步入解散命運。Alan當時被指係Mr.「核心問題」,亦被指係因為成為「十億駙馬」後唔憂做,同其他有經濟壓力嘅成員愈行愈遠。Alan亦承認曾主動提出「想停一停」,又指自己係主音,外界有乜傳聞矛頭都係指向佢,而佢要「還歌債」創作歌曲時壓力亦好大,同其他成員意見上都有分歧,當時更表示:「我就好似嫁咗畀四個男人咁,佢哋真係好難頂㗎。」

當時另一成員Dash充當「和事佬」平息各人怨憤,而2019年五子亦曾經合體,MJ表示當時五個大男人共住一室,難色有生活上磨擦,而Tom亦補充當時大家積存好多心結,最後一次過爆發。Alan就指大家中間有太多誤解,係溝通問題,最後大家都有「少少掛住」,就促成佢哋再次合體。不過,如今睇嚟,事隔多年幾「兄弟」心結似乎已經愈纏愈緊。
圖片來源:Instagram

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!