大埔懷舊夾糖九龍城區開分店!逾40款糖任夾街坊期待捧場

文: 溫藹紅
2024.03.13

本港夾糖店買少見少?其實又未必。大埔人氣零食店「菓紫龍」多年來售賣各款零食糖果,至今仍然大賣港人的兒時回憶「夾糖」,隨著近月不少食肆小店接連結業,零食店則開新店殺入九龍城區,現已進行試業,不少老顧客直言一定捧場。

零食舖「菓紫龍」過往曾經在大埔及天水圍等地區開設多間分店,包括大埔新興花園、大埔寶湖商場、天水圍新北江等,主打各款抵價零食之餘,更有售賣80至90後回憶「 夾糖」,有不少街坊顧客支持。不過,小店早年多間分店已先後宣布結業,僅剩下大埔昌運中心1間店。

▼大埔昌運中心店▼

▼大埔新興花園店(已結業)▼

▼天水圍新北江商場店(已結業)▼

近日(11日)零食店就透過官方社交平台專頁大派驚喜,宣布即將進駐土瓜灣開設分店,而且已於周二(12日)中午正式試業。從相中可見,小店將會繼續售賣「夾糖」,糖果款式超過40款如可樂樽、可樂蟲、酸莎士多啤梨、雞蛋糖等。

▼夾糖款式▼

店方留言表示,「由於好多價錢牌都未寫,又有好多貨未入到機,不過太多街坊路過想買野喇,所以臨急開住先」,又形容店內可能較混亂,籲敬請見諒。

▼土瓜灣店(新店開張)▼

▼原帖▼

不少顧客喜聞開店消息,紛紛留言支持小店,揚言「一定來幫襯」、「一定成日幫襯!記得凍櫃要多啲凍飲,好好賣㗎」,又指土瓜灣「終於有返夾糖」;有網民就留言表示,期待小店日後可於其他地區開店。

菓紫龍 分店詳情

大埔店地址:大埔昌運中心一樓105A

土瓜灣店地址:土瓜灣譚公道65號A

資料及圖片來源:Facebook@菓紫龍

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓