康子妮和音走到台前家人力撐 容祖兒歌入晒骨唔玩《中年好聲音》?

文: 余美鳳
2024.03.14

康子妮近年轉換跑道投身保險界,有不錯的成績,作為斜槓族的她瓣數多多,除了保險以外,一向唱歌了得的她亦成為容祖兒的演唱會班底之一,大多數擔任和音的工作接近5年時間,飛來飛去不同地方登台。康子妮被發現近日改名,更將會跟梁釗峰、李幸倪、柱德偉、《中年好聲音》參賽者柳冕等一齊為愛心獻唱,正式由和音走到主唱位置,莫非改名為出道?

康子妮早前為事業改名重新出發,現名為康滎舫,她笑言找師傅改名,五行欠水,所以改名轉轉運。近日除了前夫林曉峰在內地舉辦巡迴演唱會外,原來康子妮都一樣開音樂會,疑似再出道為歌手鋪路,她表示今次參與的《若然世界沒忽略2024‧保單捐贈音樂會》是她擔任委員會副主席,所以為慈善而出力,音樂會將於3月19日在西九戲曲中心舉行,心情難免緊張。 她說:「我好鍾意唱歌,之前都有好多人提議我參加《中年好聲音》,不過我只係鍾意唱歌,唔太鍾意競爭性,所以我幫容祖兒演唱會做和音,負責喺後面做backup就好。獨唱對我而言其實冇咁大癮,今次演唱會我都會唱兩首,為咗善事要衝出自己comfort zone(舒適圈),有同一位只有三隻手指嘅鋼琴家會同我合奏,亦為我伴奏,我都好期待。」

同場加映:  Gi-Force演唱會補場|炎明熹大學成績表比預期中理想 投入工作未Feel到有追求者

 

 

康子妮透露今次合共八個單位演出,她佔兩首歌,問到家人會否捧場,她說:「兩個仔一個喺加拿大嚟唔到喇,另一個喺日本返嚟,我一定捉佢睇騷,佢哋好乖,每次都睇我演出,不過今次唔同,我畀錢買飛,請埋爸爸媽媽,爸爸媽媽本身好宅好少出街,今次好畀面我,二話不說嚟支持,因為活動好有意義。」她表示今次音樂會推廣的1%保單捐贈,能幫到很多香港慈善機構,單計2022年申保賠償去到1100億,若每名香港人都捐1%出來,就會有17億去幫助慈善機構,幫輕到政府。至於康子妮的飲歌,她笑言一定是容祖兒,「我哋2019年開始合作到今日,中間雖然停咗疫情一段時間,但淨係計上年已經一齊做42場騷,每場騷都有過百首歌係library,最認識香港女歌手嘅歌就係容祖兒,就算我唱K都係揀佢嘅歌!」

圖片來源:Instagram

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓