婚後事|王敏奕素顏終極崩潰喊到雙眼紅腫 一口氣演活N重情緒愛得卑微

文: 羅志宏
2024.03.14

TVB劇集《婚後事》激情得來亦甚有演技水準,劇中「最美小三」王敏奕在焦點場口演活了愛得卑微的分手戲,1.5分鐘極速跳Tone換N重情緒,又喊又笑、喪打奪命追魂Call,感染力十足,獲讚演技脫胎換骨,一晚贏盡洗版式支持。而王敏奕更為求增加真實及憔悴感,大犧牲以素顏上陣,終極崩潰喊到雙眼紅腫。

昨晚(13日)播出的第13集主角敘述視點是靜海Mira(王敏奕飾),標題是「一時一刻的真愛,到底只是一場誤認」。雖然Mira每件事都向著善仁,可惜善仁不但不領情、還多番避開Mira,甚至覺得Mira泛濫的愛令其更大壓力。最終在潘良企圖自殺及悅悅帶酒辦返學校等事件爆發後,善仁與Mira的愛情終步向滅亡。深信善仁是因為放不下前妻Emma(陳自瑤飾)才嫌棄自己的Mira,當聽到善仁想結束同居關係後情緒終極崩潰,大哭大吵大鬧一輪後,Mira雖回復卑微乞求善仁留下,可惜最終善仁還是玩失蹤,令愛得不能自拔的Mira跌進萬劫不復的痛愛輪迴…

王敏奕的演技獲讚脫胎換骨,在劇集前半段,還活在夢幻愛情的Mira每刻都笑得相當甜美,對善仁亦極盡溫柔關懷。但當Mira的一味付出換來善仁的黑面,甚至指責Mira未有好好看護潘良時,敏奕亦演活了Mira的委屈。當善仁宣布要搬離愛巢到善仁失蹤的時間點,王敏奕一口氣演活了憤怒、不甘、倔強、崩潰、無力、楚楚可憐、乞求、歇斯底里、失控慘笑等多重情緒,眼淚不是委屈地含在眼眶中、就是像下雨一樣左右連接落下,配上到肉貼地的卑微對白,每滴眼淚都恍如滴進觀眾心裏,網民洗版式留言戥Mira唔抵及痛心之餘,同時亦洗版式留言激讚敏奕演技大大大躍進,已達至問鼎視后資格!

劇情講到當善仁表示要搬走後,原本已受盡委屈的Mira,先是質問善仁,再一字一淚爆出委屈:「你叫我消失就消失,我幾時冇配合過你哋呀?」當善仁為衝動同居致歉並自責自私時,Mira即滿眼悲忿淚水激動謂:「自私得過Emma?」當善仁喝出一句:「你同我都冇資格再講以前!」 Mira的淚水即左右接連落下;對Mira不無心疼的善仁只能一再說sorry,反而刺激Mira暴怒謂:「我唔係要你講sorry呀!」再以可憐的聲音續說:「我淨係想要一次,你講完sorry之後唔會再咁樣對我。我淨係想你愛我,答我吖,你愛唔愛我?」

善仁聽畢甩開Mira的手並忍不住落淚謂:「你要嘅愛,我冇能力畀到你。」之後Mira再度暴走,直斥善仁所有事都是為了Emma,並直搗善仁房間拿出收於暗處的結婚戒指怒掟善仁,兼逐漸進入歇斯底里的狀態:「你以為我唔知你收埋啲咩?你唔好話當佢哋屋企人,屋企人會攞戒指嚟憑弔?我做咩都係錯!」更瘋狂掃跌房中物品並失卻靈魂般跌坐地上嚎哭,再淚眼望向善仁:「因為你仲好愛佢,所以你唔想我咁愛你。」

該場Ending是喊至「清湯掛面」的Mira回復冷靜後,由「暴走Mode」轉回「卑微」Mode向善仁道歉,並楚楚可憐表示只是想與善仁在一起;可惜善仁最終仍是堅持分開,Mira只能卑微又傷痛地希望以情慾挽回善仁,但依然不得要領,痛得失卻理智的Mira躺在床上淒酸的說出一個明知不合理的方法:「你唔鍾意我嘅話,你可以打我架」,再以極可憐的聲線接著說:「但可唔可以唔好唔要我呀。」

短短一個場口,敏奕極速遊走憤怒與悲愴之餘,就連把聲都有戲,而且整個發癲過程不趕客之餘,亦惹人憐愛,絕對是晒功架之作;而為了增加真實及憔悴感,敏奕該幕除了素顏上陣,更因長時間為場口喊足一整天喊至雙眼紅腫。網民大讚王敏奕的演技爐火純青:「佢做得好真實,不像演」、「嗰種抓狂同埋委曲求全,真係睇到好心痛」、「演大吵大鬧好自然又唔做作」、「見到阿海大爆發,感受到佢嗰種悲傷,愛得好悲卑」

而另一幕長約1.5分鐘瘋狂致電善仁的場口,敏奕則需梅花間竹極速游走空洞、暴怒、哀求及失控慘笑四個情緒,Mira先是怒吼:「你講過唔會咁對我,點解你最後都要咁樣對我」、再卑微地哀求兼扮冇事:「對唔住呀,我冇事架喇,你打番畀我吖」、「有咩唔鍾意我,你講吖,我可以改呀」;恍如無止境停留在等候善仁空間的Mira,更因太痛苦進入又喊又笑狀態,由於敏奕極入戲恍如與Mira合二為一,令不少網民喊濕紙巾之餘,更封敏奕為本集MVP:「上次《新聞女王》已經做得好出,今次再一次突破,視后的路不遠」、「打電話嗰幾幕真實到打冷震」、「好真實,喊咗」。

 

同場加映:【香港周圍遊】最新影片

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓