Tyson Yoshi「狂躁」激嬲女友 連鎖傢俬店小編抽水宣傳被爆粗鬧

文: 余美鳳
2024.03.15

男歌手Tyson Yoshi與女友Christy拍拖6年,一直都十分恩愛,在IG經常放閃。近日,Tyson Yoshi就分享了一條打情罵俏的短片,他因不滿女友阻礙駕駛車輛,不停責備女友Christy,睇落都幾長氣。分享片段,好明顯都係得啖笑,不少網民都留言加意見,更引來連鎖傢俬店小編都出現抽水錦上添花。

同場加映: 12怪盜|Anson Lo拍動作戲太肉緊成受傷擔當 姜濤靠Stanley教戲不惜自嘲體重

片段內的Tyson Yoshi正在駕駛,坐在副駕座位的Christy拿著手提電話正在自拍,Tyson Yoshi立即忟憎拍低女友的手,而且很不耐煩爆粗怪責:「阻住倒後鏡喇,點樣睇,危險吖嘛,仲自拍。你睇下到時你揸,我又係咁樣做。」明顯這舉動惹怒女友,隨後二人下車,雖然並排而行,Tyson Yoshi欲拖Christy的手,但被女方拒絕。

Tyson Yoshi為免大家擔心,就留言強調,此事沒有影響二人感情,其他食花生網民都有熱烈的反應,不少人都勸他們一人少句,簡單化解事情。就連出名抽水力極強的連鎖傢俬店小編都出現,小編留言繼續展示抽水實力,把握時機推銷公司:「單人床仲做緊discount」,還鬼馬地留一個喊喊公仔表情符號。

 

相信好多香港人都對這位小編反應極快功力印象深刻,日前無綫亞洲超星團成團,改名為Loong9,立即出廣告宣傳公司食品。今次再來抽水,網民都留言,「太平洋都比你抽乾」、「周圍都有小編嘅足跡」、「 抽水帝」、「好地獄 但我笑咗」。Tyson Yoshi都忍不住留粗口併音縮寫,亦呼應加個喊喊表情符號,不過Tyson Yoshi都係得啖笑。

圖片來源: IG

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓