蕭唯展14年前做生煎包被「睇死」 夢想終「飛行」江若琳為老公驕傲

文: 余美鳳
2024.03.14

蕭唯展(原名蕭潤邦)早年做模特兒出道,之後曾與古馳組成「Bliss」,但在2008年退出樂壇。同年蕭唯展赴上海學習製作生煎包,2年後在與友人合資,在香港經營生煎包店,現在發展成連鎖店,搞得有聲有色。而最近生煎包店更與航空公司合作做飛機餐,衝上雲霄。太太江若琳更留言:「驕傲」。

同場加映: 12怪盜|Anson Lo拍動作戲太肉緊成受傷擔當 姜濤靠Stanley教戲不惜自嘲體重

蕭唯展早前親身上飛機,試做空中服務員體驗廣播及派飛機餐。影片中他親自將生煎包送到乘客手中,更開咪廣播。而江若琳亦有上機支持老公,蕭唯展Po出為老婆送餐片段,留言:「一個我上天下海都會保護佢嘅人。一個每件小事佢都會責罵我嘅人。一個每件大事佢都會支持我嘅人。希望你滿意我今次嘅服務。 yes well show you show you all my love 應承我不要嬲我,我知我一直在玩命,但是我願意。」非常Sweet!

蕭唯展回望這十幾年的創業經歷,感慨萬分。他憶起當年曾遭朋友反對做生煎包:「十幾年前,我想開一間生煎包店,好多朋友話畀我聽,我嘅選擇係錯嘅,佢哋話我連煮個白飯都唔識,唔會有人會想食我做嘅生煎包,唔好發夢,唔好再講夢想,唔好再浪費青春,好好地搵份工。」

但目標清晰的他並沒有理會旁人反對,堅持做生煎包:「我好清楚自己做緊乜,為咗啲乜,我嘅夢想又係啲乜,正因為我唔想浪費青春,所以我更加無時間去諗.....我係咪浪費緊青春,淨係想做好我嘅本份,做好每一個生煎包。」

 

 

蕭唯展回想起開張第一天,「拉開鐵閘我響廚房望出門口,差唔多有過百人喺舖頭門外等緊食我做嘅生煎包,好感激。雖然當時工作時間好長,每天閒閒地16小時,又無假放,但係我覺得好值得,因為我知道,付出嘅努力係唔會白費的。」他續指:「過咗咁多年喇,人生經歷多咗,分店多咗,同事都多咗,但係我嘅夢想依然都係得一個,做好每一個生煎包。然後我發現,當你好用心地去做好一件事,夢想唔單止會實現,而且超乎想像,甚至會飛行。」

 

圖片:蕭唯展IG

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓