無綫新一代咪神|郭珮文落選後馬拉松式去旅行 網友羨慕「唔使做」獲本尊親回

文: 余美鳳
2024.03.17

落選港姐郭珮文(Juliana)擁有驕人身材,獲封「高海寧2.0」的她更極速獲力捧有劇拍,揮低「波波」黃婧靈成為無綫新一代咪神。熱衷在網上分享生活的郭珮文,最近IG Post都係吃喝玩樂,去旅行嘅靚相。早前去完東南亞,最近去完韓國之後又去日本,生活悠閒嘅佢就被網友問:「好似唔使做咁,真幸福。」

同場加映:12怪盜|Anson Lo拍動作戲太肉緊成受傷擔當 姜濤靠Stanley教戲不惜自嘲體重

郭珮文在去年選美落選後,人氣高企的她迅速獲無綫安排加入劇組,參與《法證先鋒6 倖存者的救贖》拍攝,劇中佢飾演黃宗澤嘅法證人員下屬。對於咁快有得拍劇,郭珮文表示好榮幸又緊張,感激公司畀機會。

不過拍完呢套劇之後,郭珮文喺TVB都好似無咩新搞作。反而見佢去唔少旅行,生活過得非常精彩。好似之前佢去咗韓國玩,曬出唔少靚相,更留言:「煩惱逃跑計畫。」去旅行的確係可以遠離煩惱。

而家郭珮文就身處日本,日前佢曬出自己搭火車同埋餵鹿嘅相,原來佢去咗奈良玩。有網友問佢去咗邊度玩,佢就答:「東京和京都」。有人仲留言表示羨慕,「好似唔使做咁,真幸福。」而郭珮文就誠實回答:「其實係因為最近冇咩工作。」

 


圖片:郭珮文IG

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓