新工offer人工高20%!打工仔因為呢點猶豫不決?網友1原因力撐轉工:我地打工為錢

文: 黃樂恩
2024.03.17

每年換新工就等於「爛CV」?早前有網民在LIHKG討論區發帖,透露自己每年都會轉一次工,最近他又收到了新工作的聘請通知,「新offer比呢份再加20%」,不過他擔心「爛CV」而猶豫是否換新工作,於是只好向網友求助:「寧願加20%定一年轉一次工爛CV」?

該名網民表示,過去自己每年都會換新工作,人工一份比一份高,「上上一份轉上一份加咗40%(做咗一年),上一份轉嚟呢份加咗30%(做咗一年)」,現時他就在一間行內Top Tier的公司工作,在這間公司工作了一年半。最近樓主再獲得新工作的聘請通知,人工比現時的高出20%,但由於新公司在行內是「2nd Tier」,加上老前輩力勸他不要每年換新工作,「年年轉工cv已經好爛」、「叫我呢份起碼做三年」,讓他不禁猶豫是否換新工作,「比著你轉定唔轉?但個公司名咁大落差 我驚轉唔返d Top Tier公司...」。

帖文隨即引起討論,絕大部分網民撐樓主轉工,有人認為「魚唔過塘唔肥」,而「跳槽」絕對是升職加薪的好機會,「轉,點解唔轉,轉到即係你本事」、「年年轉到有人請,驚X咩」、「我轉工仲有人工加,又唔係同份工過人世!大佬,我地打工為錢咋」、「有OFFER即係未爛」。

不過,有網民就覺得樓主不應該為了升職加薪而「跳槽」,同時也要考慮在這間公司的職銜以及其職涯發展,「你唔會無限轉工無限有得加」、「簡單d講,有料就唔洗跳,唔跳人地先睇到你表現再升職」、「轉工有人請只係證明到你interview吸引到人,你做一年姐係連一個full cycle既annual review都未過到」,同時也建議樓主如果在原公司有升職機會,又剛巧升上可以帶領下屬的職位,最好至少做3年儲經驗,然後再考慮轉工。

來源:LIHKG 討論區

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓