王敏德24歲愛兒簽經理人公司 爆肌版葛民輝向荷里活發展

文: 余美鳳
2024.03.17

王敏德(Michael)與太太馬詩慧(Janet)育有兩女一子,當中得佢細仔步父母後塵加入娛圈,日前佢post出幾張爆肌相,似乎係宣布自己簽咗經理人公司。

王敏德同馬詩慧兒子王躍穎(Kadin)於美國完成演藝課程後,就一直冇返港長居,早前宣布會做演員向荷里活發展,出道首部作品是微電影《Bloody Party》,Kadin在片中要應付大量動作戲,更有血流披面的鏡頭,挑戰度十足,遺傳了父親高大身形的他,拍打戲有板有眼,難怪Janet都曾盛讚兒子有演戲天分。

同場加映:12怪盜|Anson Lo拍動作戲太肉緊成受傷擔當 姜濤靠Stanley教戲不惜自嘲體重

ckeditor-inline-image-img

王躍穎身形盡得父母真傳,擁6呎身高及40吋胸肌,熱愛欖球、籃球及做Gym,非常大隻。不過佢外貌就冇遺傳到爸爸媽媽,一啲都唔似混血兒,反而有啲似葛民輝。唔少網民都熱烈討論呢位星二代:「樣貌完全沒有遺傳到爸爸。」、「外國市場比較容易接受他。」

八十年代入行的王敏德,在多部電影中飾演外籍警官,因中法、荷蘭混血樣貌,以及高大身形讓觀眾留下深刻印象,佢同名模太太馬詩慧嘅兩個女兒王曼喜及王麗嘉,亦遺傳母親的修長身形,二人曾為品牌拍廣告及行時裝騷,又不時於社交平台派福利,大方分享性感相。

圖片來源:Instagram

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓