驚傳鄧萃雯秘密誕兩子生父曝光?前TVB新聞主播求助:應該點做好?

文: 羅志宏
2024.03.18

社交媒體流傳假消息的情況很常見,虛假資訊氾濫容易傳播不實信息,TVB兩屆視后鄧萃雯就是其中的受害人,近日傳出一單鄧萃雯秘密誕下兩子的傳聞,更有假新聞報道疑似生父曝光,因而引起了廣泛討論。不過,當事人鄧萃雯就未有主動澄清假消息,反而有一位前TVB新聞主播就對此事表態。

前TVB新聞主播鄭萃雯日前在Facebook社交平台上,分享了一段內容來自「內容農場」(Content Farm)的文章截圖,她配文寫道:「朋友send畀我,其實我唔怪呢位內容農場嘅小編,因為我都試過睇錯『鄧』萃雯嘅報紙標題……『鄭』萃雯?!#大家覺得我應該點做好?#在線等」由於文章截圖上寫著「58歲」、「鄭萃雯」還有兩個兒子,卻用了視后鄧萃雯的相片,令到鄭萃雯本人都一頭霧水,有所誤會。

事件惹起網民熱議,不少網民在留言討論:「你自己都分錯沈卓盈同沈振盈」、「你兩個兒子一早公開了啦」、「盤翠瑩都試過口快快叫你鄧翠雯」、「呢啲口痕新聞,作都作得無知識!」、「就好似麥美娟 , 同麥美恩都好多content farm 打錯」、「下次會唔會係詹瑞文」、「等58歲時先再回應」。

同場加映:【香港周圍遊】最新影片

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓