關曜儁太太佗龍B一歲囡囡嚇親? 張振朗朱敏瀚送玩具套裝有心思

文: 余美鳳
2024.03.18

恭喜!30歲TVB藝人關曜儁(Leo)宣布太太兩年抱兩,再為人父。昨日(17日)是大女關凱妃(Lorraine)一歲生日,Leo與太太Twinkle除了在家中天台為愛女舉行生日party外,亦順道舉行baby shower,公開第二胎的性別。

同場加映:12怪盜|Anson Lo拍動作戲太肉緊成受傷擔當 姜濤靠Stanley教戲不惜自嘲體重 

Leo今日在IG宣布喜訊:「好好好!上天賜咗一個好字俾我哋,我哋屋企又多一個家庭成員啦!3月17號係凱妃一歲生日,亦都係性別揭曉派對嘅大日子。多謝咁多位家人同埋好朋友同我哋一齊分享喜悅,同埋送咗好多禮物畀凱妃,大家嘅愛我哋收到晒,多謝你哋!」而好友張振朗及朱敏瀚都有到場,更送了醫生玩具套裝給Leo大女,Leo笑言:「可能佢哋想阿囡大個做醫生。」

Leo接受《晴報》訪問,指自己一直想要個囝囝,「想組成一個好字,咁啱又有,真係太好運。」他又指暫時兩個夠晒數,「我哋計劃咗第二胎喺龍年生,暫時兩個夠數。因為養兩個都幾辛苦,而家養大女都用咗好多時間。」問到囡囡知道自己會有個細佬,有無咩反應?佢話:「佢係尋日被拮波公開性別嘅時候嚇親,不過我哋都同佢講到時要好好照顧細佬。因為我有兩個家姐,我覺得大女會做到家姐呢個責任。」

 

 

 

今年將31歲的Leo,指成為兩孩之父都是自己目標之一,「都想三年抱兩,都係預期入面目標,希望會提供到佢哋一個快樂嘅成長同學習環境,所以要努力啦!」

 

圖片:受訪者提供

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓