梁朝偉被P1X3L集郵展現「緊張小手」 似足「行刑」勁可愛:仲淆過啲新人

文: 余美鳳
2024.03.19

影帝梁朝偉雖然見慣世面,但出名怕醜的他經常社恐發作,反而令網民覺得他好可愛。日前偉仔出席香港電影導演會周年晚宴暨年度頒獎典禮,獲後輩P1X3L恭敬集郵,誰知偉仔在相中的尷尬反應竟為網民熱議,高呼「放過偉仔」!

同場加映: 12怪盜|Anson Lo拍動作戲太肉緊成受傷擔當 姜濤靠Stanley教戲不惜自嘲體重

偉仔在導演會頒獎禮上憑《金手指》奪得「最佳男主角」,當晚現場有不少演藝界後輩,見到偶像偉仔當然忍不住追星集郵。男團P1X3L三位成員吳啟洋(Phoebus)、歐鎮灝(George)及葉振弘(Marco)也不例外,乘機與影帝合照放上網,George更開心表示追星成功「我無憾了」。

相中,P1X3L三子表現開心,Marco及George掩不住追星的興奮笑容,而Phoebus則淡定拎住酒杯。偉仔夾在三人中間,抿嘴笑容竟然相當牽強,肢體動作更顯得僵硬,他伸直雙手緊握,深怕被碰到一般,看似行刑一般難受。不少網民見到偉仔的反應忍不住搞笑說:「影帝有種被迫同bully佢嘅同學影相扮fd嘅含蓄感」、「朝偉係咪被迫害?係嘅話單一下眼!」、「偉仔個樣勁怕醜,好可愛」、「緊張的小手」等。有人笑言看到四人表情,反而顯得偉仔似fans搵P1X3L集郵:「偉仔見到偶像好緊張」、「見到梁朝偉嗰樣忍唔住大笑出聲,點解可以仲淆過新人」、「你哋嚇親朝偉呀」、「被人挾持住咁」、「放過阿偉」。相中表現得最淡定的Phoebus,搞笑在story回應:「我都緊張!」

相反,在當晚同一場合中,偉仔見到熟悉的面孔,與張繼聰及鄧麗欣(Stephy)合照時,明顯緊張消失,笑容從容得多,對比非常強烈。出名社恐的偉仔,曾有傳他獨自睇戲時會買夠六張飛,以免被陌生人打擾,他及後笑住澄清:「沒有那麼誇張哦,就買三張而已。」

 

圖片來源:IG

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓