出租家人│陳家樂感激嫲嫲積蓄助發明星夢 周家怡後悔惹怒家人被趕出家門

文: 余美鳳
2024.03.20

由周家怡、陳家樂、曾志偉、恬妞、楊千攸、石修、許靖韻、方力申和劉美娟主演的電影《出租家人》,講述陳家樂與周家怡組成的「出租家人」公司,請來曾志偉和恬妞做「臨時演員」,為有需要的客戶扮演不同的家庭角色。陳家樂與周家怡隨著人漸長大,對家人都有新的感受。陳家樂成家立室後,才體會到父母對自己不辭勞苦照顧自己;周家怡領悟到人生有限期,一段關係都會有時限。

全新電影《出租家人》,講述陳家樂與周家怡組成的「出租家人」公司,邀請曾志偉和恬妞做「臨時演員」,為有需要的客戶扮演不同的家庭角色。四人為幫客戶解決問題,慢慢建立了感情,互相安慰。導演劉偉恆想透過電影帶出現實生活中,面對「家家有本難唸的經」下,仍然能穩固感情。

導演劉偉恆找了草蜢的蔡一智送出歌曲《Framily》,唱出了由陌生人變成「家人」互相扶持的特別感情。這套電影沒有槍林彈雨、爆破大場面,卻有著無數溫情,陳家樂和周家怡接受本網訪問時表示,希望小品電影靠人傳人帶來口碑,陳家樂表示:「呢套戲想講珍惜,如果件事放大啲,就係要珍惜本土味港產片,而家趨勢近幾年多咗合拍片,可能係多好大製作警匪片,但咁寫實社會性題材比較少,所以觀眾畀機會電影,咁有誠意真心講故事,希望將來會有更多呢類型作品。」

電影故事內容感人,周家怡自爆拍攝期間,投入情緒後就如「開水喉」狂哭。她與陳家樂訪問期間,每次提到家人都多次感觸,表面堅強硬正的周家怡,更多次流淚,展露內心柔弱一面。拍攝時令陳家樂對家人有深深的體會的一幕,是他要扮一個年輕人,去欺騙家人,自己過得很好,但其實這個年輕人已經發生事故未能回家,他說:「做仔女都係唔想父母擔心,呃佢哋過得好好。自己最初入行十年沒有收入,唔敢同佢哋講,但我爸好好,兩個男人的情義,佢靜雞雞攝啲錢畀我…得喇夠喇。」

陳家樂自小跟嫲嫲一起生活,感情十分好,而且對他十分寵愛,到現在有自己家庭,他亦會時常回家探望嫲嫲:「由細到大嫲嫲照顧我,我要喺佢大髀先瞓得著,佢好錫我,知道知道我入行冇讀過演戲表演方面課程,我同佢講想簽娛樂公司,簡單啲講發明星夢,佢好支持我,將積蓄拎畀我學唱歌。」

不過,陳家樂都有反叛的時候,讀中學時候曾結交壞朋友,令父親十分擔心,他說:「我同阿妹細個好曳,我中三、四年班,佢知我群埋啲乜嘢朋友,我哋會坐喺公園傾偈,有啲同學會飲酒,有一次我死都話要落去,爸想打我,但我有能力反抗,就捉住佢手唔畀佢打。嗰次搞到好大件事,我諗番起都唔知點解搞成咁。」

提起反叛的話題,周家怡自爆曾經被母親被趕出家門外,而且反叛期的時候,回想起自己對家人的態度也很差,她說:「細個重心唔會放喺屋企,一係做嘢、一係見朋友,太慣有個屋企,所以唔會珍惜。就算一齊住都好少見父母,一係醉住返屋企,佢哋瞓咗,到第二朝醒咗佢哋又出咗門口。而且反叛期嗰陣,經常唔返屋企,打嚟問你喺邊,答佢哋語氣好差,真係好乞人憎。而家會諗佢有幾hurt。」

周家怡和陳家怡自覺愛得太遲,希望能好好對家人作出補償,陳家樂自己不恨在電影上得到獎項,但為了家人就急著得到認同:「攞到獎當然好事,但本身我唔急,等到60歲都等得,但係我想攞畀屋企人睇,話畀佢哋知呢行嘅人認同我。」

而剛成家立室的陳家樂,早前宣布太太連詩雅懷孕,他表示嫲嫲經常鬼馬地暗示:「我都想快啲四代同堂,嫲嫲都80幾歲,佢成日話生仔、生女都唔緊要,我有時會呃佢,問生女好冇?佢話冇所謂,跟住說話間透露想要孫仔,佢會話發夢見到係生仔,又話老人家要『慈菇椗』,佢好搞笑。」

至於仍然單身的周家怡,就算言感情上沒有得急,只能順其自然。經常掛在口邊話要買大屋讓父母住得更舒適,這個願望仍未能實現:「香港嘅樓好貴,連租都升咗。其實佢哋可能好滿意現狀,佢哋角度係你健康、開心,你將來有冇人照顧。人大咗就明白,人生有限期,所有緣份、關係都會有時限。」她會把握時間,放假的時候,就會一家人去旅行,爭取更多相聚的時刻。

(陳家樂)
化妝:Khaki Yan

(周家怡)
化妝:Herman Ng
髮型:Vincent Yeung
服裝:harveynicholshk

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓