苑瓊丹再拍《九品芝麻官》票房仆直 黃一山演皇帝豹子頭易角最離譜

文: 余美鳳
2024.03.20

由周星馳(星爺)等人主演的電影《九品芝麻官》距今已30年,不過仍常在電視上看見重播,對於許多影迷來說更堪稱是經典。近日內地更推出《新九品芝麻官》,將原作翻拍一遍。珠玉在前,雖然有兩個角色都用番舊人,但依然得到海量負評。

同場加映: 娛樂 • 出租家人│陳家樂感激嫲嫲積蓄助發明星夢 周家怡後悔惹怒家人被趕出家門

《新九品芝麻官》幾乎按照原劇本翻拍,角色、劇情、配音風格均大同小異,甚至還找來原版演員苑瓊丹、黃一山,都叫做畀到少少「集體回憶」。不過新版「豹子頭」雷豹就改到天翻地覆。原版豹子頭係由徐錦江出演,形象粗獷、滿面白色鬍鬚嘅高手高手高高手武功高強,雖然唔係主角,不過都由頭帶到落尾,而《新九品芝麻官》則將其改成「雷喵」,並由年輕女演員魏璐演出。

 

 

舊版其中一幕經典就係講豹子頭去到青樓搵如煙,但苑瓊丹演嘅龜婆三姑就衝出嚟表示如煙賣藝不賣身,豹子頭就表示:「我玩完佢唔畀錢,咪唔算賣。」相信呢個場口會完全消失。

票房反映一切,《新九品芝麻官》於內地首日票房僅約人民幣1550元,因為多數觀眾只於網路上觀看,觀後評價也以負評為主:「《九品芝麻官》核心賣點係星爺啊,冇星爺賣個屁?」、「跳著看完了,很無聊。」、「毀星爺經典。」

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓