何猷君撩哥哥鬥快食雪糕冇偶包 何猷亨面形優化被讚愈大愈有型

文: 余美鳳
2024.03.19

已故賭王膝下兒孫滿堂,而佢嘅子女一舉一動都會成為大家焦點,日前四房子女為家族餐廳同酒店宣傳,較少露面嘅四房長子何猷亨外形再次成為焦點。

四房細仔猷君娶咗中國名模太太奚夢瑤,二人不時都會上一啲內地綜藝節目大曬恩愛,算係比較高調嘅一位。而佢現年30歲嘅哥哥何猷亨就相對低調,但都有不時同女星傳緋聞,而仍然未娶嘅佢就自然成為城中筍盤。

同場加映: 娛樂 出租家人│陳家樂感激嫲嫲積蓄助發明星夢 周家怡後悔惹怒家人被趕出家門

日前猷君拍咗一條短片,片中佢同哥哥猷亨各自拎先一杯雪糕,猷君話要同哥哥玩鬥快食晒,叫哥哥倒數3、2、1先開始。不過猷亨一數3嘅時候,猷君已經出貓偷步一啖咬落雪糕,猷亨即刻講咗一聲「頂」,就一口食晒一杯雪糕,後來居上。輸咗嘅猷君要飲晒另一杯奶昔,真係睇見都飽;而哥哥雖然贏咗,但都見佢好錫猷君,主動話要幫佢飲埋剩低半杯,見到佢哋真摯嘅兄弟情。

 

 

除咗短片之外,小紅書都有網民影到當日猷君、猷亨同妹妹超欣以及奚夢瑤嘅相,甚少出現嘅猷亨被大讚面形優化咗,比起之前又方又闊,而家就瘦咗好多,輪廓出晒嚟,留言:「哥哥好像去微調了,以前面很方。」、「我也覺得腮骨細了。」

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓