《東張西望》主持「被選中」冇得上飛機 滯留加國24小時航空公司賠過萬

文: 余美鳳
2024.03.24

航空公司航班超賣的情況時有發生,旅客隨時有機會去到閘口都上唔到機。早前無綫《東張西望》主持容羨媛就分享自己滯留加拿大機場一事,她說:「第一次搭飛機上唔到機!估唔到check-in 哂,寄晒行李,過埋關,去到閘口都可以出返嚟!究竟發生什麼事?!」

同場加映:出租家人│陳家樂感激嫲嫲積蓄助發明星夢 周家怡後悔惹怒家人被趕出家門 

片中容羨媛身在加拿大,指自己上唔到返香港的飛機,只能眼白白「送機尾」。她說:「我嚟到機場check埋in,一路都話未有位畀到我,我想揀位都揀唔到,佢話我去到閘口就會有。點知去到閘口佢又叫我等,去到開始上機,唔知點解班機係少咗三個位,而我係其中一個冇位嘅乘客…」她又指:「估唔到呢件事會發生喺我身上,我搭咗咁多年飛機都未試過…」

而航空公司方面就要指看有沒有座位空缺,而後來亦沒有乘客願意讓位出來,因此容羨媛就錯過了這班機,要等下一班機。「呢架飛機走喇,係我原本飛嗰架。好想走,好想返屋企,仔女好掛住我,唉。」

容羨媛離開機場後,指航空公司安排了補償給她,而翌日同樣時間她亦可以返港:「佢會用支票寄番2400加幣(約13,902港元)畀我,一晚酒店同機場餐飲劵。聽日可以返香港已經非常好,唔使話要我去台灣、美國轉機。正面啲諗就賺咗2400加幣,同埋可以試下claim旅遊保險。」

 

 

 

而當日容羨媛亦順利上機回香港,在抵達香港機場後,她獲丈夫及子女接機,收到花的她十分感動:「回家最好不過。無你哋喺身邊,再精彩嘅旅程都無樂趣!闊別11日,終於見返啲細路喇!Mammy miss you so much!」

 

圖片:容羨媛IG

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓