《愛回家》書蟲兼職揸車Chur到盡 為賺錢開「特更」的士連續21個鐘

文: 余美鳳
2024.04.01

在《愛回家之開心速遞》飾演書蟲的林浩文(小林),之前趁空檔考獲的士牌,之後工作有空檔,為了不荒廢時間,兼且多賺生活費,他都會揸的士。近日,他開工揸的士的次數也不少,而且更嘗試揸「特更」,差不多揸的士揸足一日,認真搵命搏。

同場加映:金像獎提名女主角│衛詩雅曾被嫌棄冇人氣失機會 零收入與陳家樂互相借錢度日

林浩文之前大方承認,藝人身份以外,都會兼職做的士司機。為了方便演藝工作,他會選擇揸早更的士,早上5點就開工,下午5點就收工。當時他表示酒吧餐廳的生意已經易手,只剩工作室,有時未有拍攝工作,就會趁放假揸的士賺取外快。間中,乘客都會認出他是書蟲,他笑言不介意被認出,而且還可以跟乘客一起討論劇情。

香港都有不少打工仔,一個人打幾份工,林浩文也不例外。最近,他就趁不用開工的時候,密密做揸的士,密密做可謂無停手。而且,他還挑戰極限揸「特更」,他還笑言:「神以前都係人,不過佢做到人做唔到嘅嘢」、「今日揸咗21個鐘,我諗差唔多可以成為神喇卦。」

林浩文十分勤力,近來就試過,連續21個鐘揸車,其實都花了不少心神,他接受本網訪問時透露,最近幕前的工作其實並沒有減少,工作已經排到5月,但仍然想趁後生多搵錢,他說:「最近放假又有啲時間,就租咗全日的士嚟揸。揸到咁上下又覺得唔揸盡啲好似會浪費咗,所以就Chur盡咗少少。」他強調雖然想搵錢,但都會保障自己和乘客安全,所以間中會偷時間休息。

後生仔搵錢還搵錢,都唔好用條命仔搏。林浩文自知,其實這樣開工都很傷身:「我揸完第二日,下午都要開工,有時都會一路做都有啲頭暈暈,所以都應該做埋呢次,唔會有下次喇。」

 

其實圈中有不少藝人都有在放假時間兼職揸的士,邵卓堯和女藝人彭翔翎都做曾是兼職的士司機,彭翔翎更因為要搵錢續演戲夢,不過本身她都喜歡揸車,都可謂寓工作於娛樂。

圖片來源:IG

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓