老伯伯徒步行入紅隧過海 險象環生惹議

文: 溫藹紅
2024.03.27

伯伯徒步行紅隧?最近有市民行駛紅磡海底隧道時,驚見一名滿頭白髮老伯伯,隻身徒步走入隧道內,可謂險象環生,樓主拍下照片後放上網,豈料遭網民批評,認為伯伯疑似患有老人痴呆症,應報警處理,樓主在留言解釋自己曾加以協助。

日前(25日)有市民透過社交平台群組「馬路的事討論區」發帖,表示在紅隧內見到有一名白髮長者,留言「識行一定自己行過紅磡海底隧道過海啦」,並上傳2張伯伯行隧道的現場相片。

▼帖文▼

從相中可見,當時車主正在紅磡海底隧道內行駛,驚見一名滿頭白髮,身穿長袖西裝外套、長褲的伯伯,正靠著隧道左手邊徙步行走,旁邊有大量車輛行駛,相當危險。

▼老伯行紅隧▼

帖文引來大批網民討論,並有不少人批評樓主行為。有網民認為該名伯伯疑似患有老人痴呆症,或是失智長者,直斥「唔覺得好笑,似乎係腦病多啲喎」、「好心你報警處理,老人家有老人癡呆症,唔好淨係識影相擺上網」。另亦有網民認為,樓主留言口吻帶取笑意味,因而遭責斥。

▼網民咁講▼

有見及此,樓主留言解釋,「已盡力打咗電話去紅隧,可惜過咗海都冇人聽」,對於有網民建議應該報警協助,樓主表示,「正常紅隧應該監察系統,報完警阿伯都過咗海啦」,無奈指已盡力,認為「現今社會拍照放上網才是最快幫到人方法」。

▼樓主解釋▼

有網民表示,相信樓主是一片好心,只是留言口吻容易被誤會。不少人分享個人經驗,建議「呢啲狀況要畀佢上車」,又指最穩妥的做法還是報警處理較好,同時認為「幾間隧道公司都應該加設呢類應變指引」。

▼網民建議▼

資料及圖片來源:Facebook@馬路的事討論區

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓