屯門展出7米高巨型復活蛋 巨龍氣球師:啲蛋淘寶搵唔到

文: 溫藹紅
2024.03.28

屯門復活好去處!臨近復活節假期,屯門市廣場最近又有新搞作,展出7米高的巨型復活蛋打卡裝置,今次展覽由紅極一時的巨龍氣球師有份策劃,在網上隨即引起討論,大讚屯市近期好有心思!

臨近復活節長假期,屯門市廣場再次發揮創新精神,不但聯乘本地插畫家Isabel Tong,打造7米高充氣復活蛋,更加入該區學生設計的作品,再放大變「復活蛋」!

早前屯門市廣場在新年期間,展出過由本地氣球師彭思泰(Wilson)所製作的,健力士波波龍汽球裝置,一度掀起屯門友的打卡熱潮,而今次屯門市廣場推出的「復活節彩蛋樂園」,原來Wilson都有份策劃。他早前透過社交平台群組「真.屯門友」發帖大講心聲,表示值得支持。

▼屯門市廣場復活蛋▼

▼街坊打卡氣球巨龍▼

他指出,早前派出600隻蛋予屯門區6間小學,由學生自主創作,再由學校揀選優秀作品,商場及策劃方則將學生作品放大,變成1.8米高的復活蛋,並於商場內展示,化身為一條特別的藝術走廊。最後他更風趣道:「我地啲蛋淘寶搵唔到呀。」

▼氣球師帖文▼

帖文隨即獲大量讚好及留言,不少屯門區街坊都激讚活動,笑指「咁樣貼堂法真係好威」、「好過5千萬嗰啲富貴蛋多多聲」,又認為商場透過裝置,在節日內凝聚「屯門牛」於社區,極富意義。

▼屯門街坊分享▼

復活節好去處|復活節彩蛋樂園 詳情

地址:屯門市廣場1樓中央廣場
日期:即日起至4月14日
時間:10:00 - 22:00 

資料及圖片來源:Facebook@真.屯門友

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓